מתקין שלטים

עבודה כמתקין שלטים

את השלטים אנו רואים בכל יום ויום, לעתים הם מודיעים לנו על הופעה של אמן מפורסם שמגיע לארץ, שלטי ניאון, שלטים מסתובבים ועוד. השלטים הללו לא מופיעים שם סתם, הם נתלים על ידי מתקיני שלטים וזה הזמן להבין מה זו העבודה הזו ומה היתרונות והחסרונות שלה.

מה דורשת עבודה כמתקין שלטים?

עבודה כמתקין שלטים היא אחת העבודות הפחות מוכרות שיש. עבודה כזו יכולה להישמע לכם פשוטה מאוד אך היא ממש לא כזו בעיקר בגלל העבודה הפיזית והמדויקת שנדרשת. אמנם לא כל השלטים יהיו גדולים וכבדים אך גם שלט קטן מצריך דיוק רב בהתקנה ולעתים התעסקו תעם חשמל. יש שלטים מוארים, יש אותיות בולטות, יש שלטים מסתובבים וכן הלאה. את כל השלטים הללו צריך להתקין בדיוק רב כי אם לא, התדמית של אותו עסק שעבורו מיועד השלט יכול להיפגע. שלט אמור להיות דבר בולט ותקין לאורך כל שנות חייו ולכן יש אחריות גדולה על המתקין. כמו כן, עיקר העבודה מתבצעת בלילה.

למי מתאים לעבוד בעבודה מסוג זה?

עבודה כמתקין שלטים מתאימה בראש ובראשונה לאנשים שלא מעוניינים לעבוד בתוך משרד. עבודה כמתקין שלטים מתבצעת תמיד בשטח, וזה דבר שיהיה יתרון וחיסרון עבור חתכים שונים באוכלוסייה. כמו כן חשוב לזכור שהעבודה לרוב מתבצעת לבד או עם עוד אדם אחד אז מי שרוצה לעבוד בסביבת עבודה פורייה יותר, כדאי שימצא עבודה אחרת. התקנה של שלטי חוצות דורשת גם עבודה בגובה ולכן מי שמפחד מגבהים או שלא מעוניין להתעסק עם מתקני הרמה גבוהים וגדולים, העבודה לא תתאים לו. כמו כן, העבודה מתבצעת בעיקר בלילה אז מי שמחפש עבודה בשעות מסודרות, זו לא הנכונה.

מתקין שלטים

כיצד ניתן למצוא עבודה כמתקין שלטים?

אחרי שהבנו עד כמה עבדוה כמתקין שלטים יכולה להיות יעילה לחלק מהאנשים שרוצים סביבת עבודה דינמית ועבודה שבעיקרה עצמאית, זה הזמן לדבר על חיפוש העבודה. כדי להיות מתקין שלטים יש צורך לעבור קורס וחפיפה כאשר כל השלבים הללו יעברו אצל החברה שמייצרת ומתקינה את השלטים. יש לא מעט חברות כאלו בארץ והן מחפשות עובדים כמעט באופן קבוע. הסיבה לכך היא שלא הרבה אנשים מעוניינים להתעסק בהתקנת שלטים בחייהם, בעיקר כי זו עבודה מונוטונית שנתפשת כמשעממת. מי שרוצה למצוא עבודה במקצוע צריך לפנות לחברות שמייצרות שלטים ולעבור ריאיון.

כמה יכול להרוויח מתקין שלטים בממוצע?

מתקין שלטים יכול להרוויח בממוצע בין 9 אלף שקלים ועד 11 אלף שקלים בממוצע. חשוב לזכור שעיקר העבודה מתבצע בלילה ולכן יש תעריף לילה על השעות שהוא נותן בעבודה, וזה מה שמעלה את השכר. כמו כן מתקין שלטים מרוויח גם לפי שעה וגם על התקנת השלט ולכן כל שהוא יבצע יותר עבודה ביום בודד אחד, הוא ירוויח יותר. כמובן שחישוב השכר שלו יכול להיות שונה מאוד מחברה לחברה אך אלו המשכורות הממוצעות. כמובן שהתקנת שלטים גדולים ומורכבים יותר, כמו למשל התקנת שילוט תלת מימד תספק לו משכורת יפה יותר אך זה יבוא רק עם הניסיון.

כיצד אפשר להתקדם בתחום לאחר מכן?

אם אתם עובדים כמתקינים שלטים כבר כמה שנים או שאתם רוצים להיכנס לתחום אך להבין תחילה מה בדבר העתיד הרחוק יותר שלכם, חשוב שתדעו שיש מקום להתקדם אם כי הוא לא מגוון כל כך. מי שמתקין שלטים עם ניסיון יכול להתקדם לשלטים מורכבים וכבדים יותר כמו למשל שלטי חוצות גדולים או שלטים מסתובבים, וגם לפתוח חברה משל עצמו. האפשרות השנייה היא הרווחית והאמיצה יותר אם כי צריך לקחת בחשבון שפתיחת חברה זה לא דבר פשוט, אפילו אם יש לכם ניסיון בתור שכירים באותו התחום.

 

 

דילוג לתוכן