עבודה כמתכנן מערכות מיזוג אוויר

בנוף המודרני של ימינו, מזגנים מהווים את אחד המרכיבים החשובים והנפוצים ביותר

תחום מיזוג האוויר המודרני הוא אחד התחומים הטכנולוגיים החשובים ביותר בעולם כולו, ובמדינת ישראל המהבילה הדבר נכון במיוחד. המדינה הקטנה שלנו, כפי שכולנו יודעים היטב, יודעת לספק לנו רגעים מרהיבים של מעל ל-40 מעלות במשך ימי הקיץ הארוכים שלנו, ובמצבים שכאלה המזור היחיד שלנו הוא מערכת איכותית של מיזוג אוויר ביתי או בעסק – שמספקת לנו את האוויר הרענן שנחוץ לנו ומאפשרת לנו לקיים שגרת חיים נורמלית גם כאשר תנאי מזג האוויר בחוץ לא ממש נכונים לעשות זאת. עם זאת, בכדי שמערכת מיזוג האוויר תוכל להתאים, נדרשת שורה של אנשי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר – החל מהמתקין בפועל שהוא זה שאחראי על עבודת המערכת עצמה בפועל, ועד איש המקצוע המתכנן שבונה והוגה את מערכת מיזוג האוויר במרחב. באיש המקצוע הזה, ובתהליך הכשרתו, ניגע בהרחבה במאמר זה.

קצת על תכנון מערכות מיזוג אוויר, ועל עבודה בתחום התכנון החשוב הזה

• חשיבות התכנון במיזוג האוויר – החשיבות של מתכנן מערכות מיזוג אוויר, ולמעשה החשיבות של תכנון מערכות מיזוג האוויר ככלל, היא חשיבות שנובעת מהצורך להגיע לרמת מיזוג איכותית בכל מרחב ממוזג, תוך ניצול אידאלי ואפקטיבי ביותר של יכולות המזגן, בניתוח איכותי של המרחב ושל מערכת המיזוג. על מנת להגיע לרמה התכנונית האיכותית הזו, נדרשת הבנה ומקצועיות כפולה – הן במערכות מיזוג האוויר השונות והרלוונטיות, והן בניתוח המרחב והנדסת המרחב.
• כיצד נראית הכשרה בתחום? קל להבין כי מתכנני מערכות מיזוג אוויר לא נולדים יש מאין, אלא עוברים הכשרה מקצועית וייעודית בתחום. הכשרה זו, בשיתוף ובעידוד האיגוד הישראלי של מהנדסי קירור ומיזוג אויר, היא הכשרה המורכבת מ-14 מפגשים באורך 3 שעות, בהם נלמדים ומתורגלים מעשית נושאים כמו אפיון תהליכי האוויר וניתוח המרחב, תקני הבטיחות הרלוונטיים השונים, עקרונות התכנון של מערכות הקירור ומיזוג האוויר, תכנון מערכות נידוף, מזעור רעש וזעזועים, אחריות וביטוח מקצועי למתכנן, וכמובן שגם המערכות השונות והתכנון הנכון של אחת מהן.
• מיהם המתכננים עצמם? מתכנני מערכות מיזוג אוויר הם אנשי מקצוע בעלי הכשרה וניסיון קודמים בתחום מיזוג האוויר – קבלני מערכות, הנדסאים, מהנדסים וטכנאים עשירי ניסיון וידע. כאשר ניגשים לקורס ומקבלים בסופו את תעודת ההכשרה ואת המידע הרלוונטי כל כך בתחום תכנון המערכת, ניתן להציב את עצמנו כאנשי מקצוע מובילים ברמה הגבוהה ביותר בכל מה שנוגע למערכות למיזוג אוויר – עם יתרון בלתי מבוטל במכרזים.
הכשרה איכותית בתחום תכנון מיזוג האוויר הופכת אותנו לרלוונטיים במיוחד במדינה חמה כל כך
הכשרה איכותית של קורס בנושא תכנון מערכות מיזוג אוויר היא הכשרה שמוציאה מתוכה מקצוענים ברמה הגבוהה ביותר, עם ידע עשיר ומגוון בתחום מיזוג האוויר והמערכות השונות, כך שניתן להבטיח באופן מעשי את הרלוונטיות שלהם בשוק נחוץ כל כך של מיזוג האוויר בסביבה ישראלית חמה ולחה כל כך.

מיזוג אוויר

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן