כביסה בשירות עצמי

עבודה כטכנאי מכונות כביסה

טכנאי מכונות כביסה הוא מקצוע בעל ביקוש גבוה, מהסיבה העיקרית שכיום, כמעט בכל בית ניתן למצוא מכונת כביסה. מעבר לכך, קיימים הרבה מרכזי כביסה בשירות עצמי המספקים שירותים לאנשים ללא מכונת כביסה בבית. מן הסתם, הביקוש מגיע מצד הלקוחות. להלן מספר דברים שחשוב לדעת לפני שמתחילים לעבוד:

כך תוכלו להקים עסק מצליח

  • זמינות – אחד הדברים החשובים ביותר הוא שתהיו זמינים. למעשה לזמינות של טכנאי מכונות כביסה אין שום תחליף, ולא פעם מרכזי כביסה בשירות עצמי ולקוחות פרטיים בוחרים בטכנאי כזה או אחר – פשוט משום שהוא זמין עבורם. עליכםכביסה בשירות עצמי

    להבין כי שעות העבודה שלכם לא יהיו בהכרח בין השעה 9 בבוקר ל3 בצהריים – ויש לעתים צורך לספק גם שירותי חירום ללקוחות. אפשר כמובן לחבור לעוד טכנאי כדי שתוכלו לספק ביחד שירות זמין יותר – אך בכל מקרה, חשוב מאד שתהיו זמינים עד כמה שאפשר, וזה המפתח להצלחה. מעבר לכך, רצוי להצטייד בזימונית על מנת שתוכלו לקבל קריאות של לקוחות.

  • מהו המחיר המקובל? – המחיר הבסיסי לביקור שלכם צריך להיות בטווח הסביר שבין 150 ל250 ש"ח – תלוי כמובן ברמת הניסיון שיש לכם. המחירים כמובן יעלו במידה ותתקינו רכיבים שונים.
  • היכן משתלבים בעבודה – אפשר להתחיל בעבודה במקומות הגדולים ובחברות שמעסיקות מספר טכנאים של מכונות כביסה (הן מעסיקות גם מתלמדים), אבל בהמשך כמובן שאפשר לפתוח עסק עצמאי משלכם, שיהיה רווחי יותר.
  • ללמוד את המקצוע – רצוי להירשם לקורס שמסמיך טכנאים של מכשירי חשמל, שבמהלכו לומדים גם כיצד מתקנים מכונות כביסה. משך הקורס הממוצע נע בין חמישה לשמונה חודשים – וזה תלוי האם יש לכם רקע קודם ותיאורטי בתחום החשמל והאלקטרוניקה, או שאתם זקוקים להשלמות בסיסיות בנושא.

האמינות היא הבסיס לכל

יותר מכל תכונה אחרת – האמינות שלכם היא המשאב היקר והנדיר ביותר שיש בבעלותכם – ולאו דווקא הידע עצמו! אל תשכחו כי מרכזי כביסה בשירות עצמי ולקוחות נוספים, מזמינים שוב ושוב את אותו טכנאי, בתנאי שהוא נראה להם אמין – והם אף ממליצים עליו לקולגות ולחברים. לכן, היו תמיד אמינים, התנהלו בשקיפות, אל תנסו "למרוח" את הלקוחות – ותזכו לגמול הולם.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן