פיסול

עבודה בתור פסל

לעבוד באמנות ולעשות מזה כסף

תחום הפיסול הינו תחום חשוב מאוד באמנות הפלסטית. פיסול עוזר לרעיונות ולמחשבות היצירתיות של אמנים רבים לתפוס צורה וגם נפח, בניגוד לציור או לסוגי אמנות דו-ממדיים. בעוד אמנים רבים מוותרים על קריירה בתחום האמנות, תחום הפיסול הוא תחום ייחודי יותר אשר קריירה בו יכולה להכניס כסף, במידה ופונים לתחומים נוספים כמו פיסול סביבתי, או יצירת פסלים קטנים לשימוש ביתי ולא מתעקשים רק על פיסול לצורך הצגה במוזיאון.

איך ניתן להתפרנס מעבודה כפסל?

פיסול

למכור עבודות – הדרך הקלאסית בה ניתן להתפרנס מעבודה תור פסל היא להצליח למכור עבודות, פסלים, ללקוחות פרטיים, למוזיאונים, או לתצוגות. זוהי דרך הפרנסה המועדפת על רוב הפסלים, מאחר וזוהי הדרך המקובלת בה אמנים ופסלים התפרנסו לאורך השנים.
פיסול סביבתי – תחום הפיסול הסביבתי הוא תחום מרתק באמנות אשר מאפשר לפסלים להציג את עבודותיהם באמצע ערים, כיכרות, ואפילו במוזיאונים. פיסול סביבתי הוא תחום מעולם הפיסול אשר כולל יצירה של פסלים עמידים בפני תנאי מזג האוויר אשר נמצאים בסביבה חיצונית כמו למשל כיכר, פארק, או אפילו גן פסלים סביבתיים במוזיאון. לפסלים סביבתיים יש ביקוש גבוה בקרב מועצות מקומיות ורשויות ערים, ועבודות טובות אף יכולות למצוא את עצמן במוזיאונים שונים. לכן, תחום הפיסול הסביבתי הוא אחד מתחומי הפיסול הרווחיים יותר.
יצירת פסלים לשימוש ביתי – אמנות יכולה להיות גם נגישה לקהל הרחב, וניתן גם ליצור פסלים בגדלים ביתיים אשר יבטאו את מחשבותיו היצירתיות של הפסל, אך בגודל קטן שניתן להציב בכל בית. זוהי דרך מצוינת להתפרנס מפיסול מאחר ואנשים רבים שמחים להכניס אמנות לתוך הבית במחירים נגישים יחסית.

אמן לא חייב לחיות בעוני

ניתן לאמץ קריירה כפסל, להתמסר לאמנות, ובכל זאת לא לחיות בעוני. אמנות היא אמנם דרך לבטא יצירתיות ורגשות בצורה ויזואלית, אבל אין זה אומר כי אנשים אחרים לא ירצו ליהנות ולהזדהות עם הפסלים השונים שנוצרו על ידי האמן. עיסוק בתחומי הפיסול הסביבתי או הפיסול למטרות שימוש ביתי יכולות להיות אופציות טובות מאוד למקורות הכנסה.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן