עבודה בתור מנקה מנדפים

עבודה בתור מנקה מנדפים

אנחנו לא תמיד נדע מה הם המנדפים שנמצאים במסעדה או במטבח תעשייתי אך בלעדיהם ככל הנראה נרגיש בהבדל נהר מאוד. המנדפים אחראים לאוורר את החלל מכל העשן והריחות שנוצרים במהלך הבישול אך הבעיה של מנדפים אלו היא שהם קולטים שומן רב ושמן שיכול להיות מאוד דליק. ניקוי מנדפים בארובות נשמע כמו מקצוע עתי ולא חשוב אך בלי ניקוי מנדפים נכון הסכנה לכל הנמצאים בסביבה תהיה גדולה מאוד. ניקוי המנדפים בצורה יעילה ויסודית חשובה, הכרחית והביקוש אליה עולה בגלל הצורך הגובר בה במגזר העסקי והיא מתגמלת מאוד.

עבודה בתור מנקה מנדפים
על העבודה בתור מנקה מנדפים

• השירות של אוטמי זקין ניקוי מנדפים הוא פעולה שמצריכה הרבה יסודיות והבנה של חשיבות הדבר. אמנם הניקיון עצמו לא מצריך הכשרה מיוחדת או קורס ולא לומדים אותו באף מקום אך יש צורך להצטרף לחברה שמתקינה מנדפים ומספקת ניקיון לעתים תכופות ללקוחות שלה כדי ללמוד את העבודה היטב. רק החברה יכולה לקבוע אם הארובה תקינה ומאושרת לעבודה ולכן לא תוכלו לבצע את העבודה באופן עצמאי. מי שרוצה לפתוח חברה משלו צריך לעבור קרוס מנהלי שנמשך כשבעים עד שמונים שעות, מעבר של הבחינות גם בתחום ניקוי המנדפים וגם בתחום בדיקתם ואישורם.

 

• מבחינת בטיחות בעבודה, מנקה מנדפים חייב לדעת שעליו להישמר היטב. אמנם בזמן שמנקים את המנדפים המטבח כבוי לחלוטין אך עדיין יש חומרים מאוד דליקים בתוך המנדפים והארובות כמו שאריות שמן ושומן שנדבק לדפנות. כל ניצוץ קטן יכו לגרום לבעיה רצינית שאמנם תכובה באופן כמעט מיידי על ידי מערכות כיבוי מנדפים שהותקנו גם הם לפי הוראות הבטיחות אך הנזק עדיין יכול להיות גדול. עוד נזק בריאותי שיכול לקרות הוא שאיפה של חומרים רעילים כמו פיח ועשן שהצטברו במנדפים ולא התאווררו כראוי, מה שיכול להוביל למחלות כרוניות נשימתיות.

 

אל תשכחו לבטח את עצמכם

גם אם אתם ותיקים בתחום ניקוי מנדפים או שאתם בתחילת דרככם חשוב לרכוש ביטוח מתאימה. לא כל פוליסה מתאימה לעבודה כזו של ניקוי מנדפים ולכן כדי להיות מוגנים ובטוחים עליכם לדאוג לבריאות שלכם וגם לעתיד הפיננסי שלכם במידה ולא תוכלו לעבוד.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן