עבודה – בתולת ים

משרת בתולת ים מיועדת עבור מי שמעדיפה להיות מתחת למים מאשר על היבשה. המשרה מוצעת על ידי עסק הפועל בלוס אנג'לס. העסק נמצא בבעלות חובבת אוקיינוסים בשם לינדן וולברט. בתחילת דרכה הועסקה לינדן בתור דוגמנית רגילה ואנושית לחלוטין, אך עם הזמן היא הבינה את הפוטנציאל הכלכלי הטמון במשרת בתולת ים. כיום היא משמשת בתור צוללנית ומשמרת מאגרי מים טבעיים. העסק שלה מספק שירותים ובתולות ים שעוברות הכשרה מקצועית עבור פארקי שעשועים, קמפיינים שיווקיים, פרסומות, מסיבות ועוד.

לינדן מעידה על עצמה שתמיד הרגישה בנוח בתוך המים, וזו גם הדרישה שלה מהמועסקות. המשרה אינה מתאימה למי שנלחץ מקרבה אל דגים, כרישים או יצורי ים אחרים. אפשר להתקבל אל המשרה בעזרת הגשת מועמדות דרך האתר הרשמי של העסק – mermaidsinmotion.

יתרונות וחסרונות של המשרה

דרישות הקבלה הן רקע בצלילה ויכולת להתנהל בתנאים לא נוחים. מבחינה מעשית, המשרה כוללת כליאה של הגוף בתוך חלק תחתון ששוקל לא פחות מ-16 ק"ג. אי אפשר לבצע את התפקיד ללא החלק הזה, משום שהוא מה שעושה את ההבדל בין בתולת ים לבין עוד דוגמנית עם בגד ים. בנוסף, אחת הדרישות החשובות של המשרה היא יכולת לעצור את הנשימה לאורך זמן.

לפני שמגישים מועמדות אל קריירה מתחת למים כדאי לזכור את היתרונות והחסרונות של המשרה. אלו היתרונות הברורים המגיעים יחד עם התלבושת והמעמד המחייב:

א. חוויות חדשות – אי אפשר להשוות בין משרה משעממת על האדמה ושאיפה של חמצן, לבין מפגש עין בעין עם עשרות סוגים של דגים ואצות במימי האוקיינוס הפאסיבי. המשרה מבטיחה חוויות חדשות, ומציעה עניין שאי אפשר למצוא בתפקידים אחרים.

ב. אפשרות פרסום – המשרה מיועדת כאמור עבור נשים שרוצות להשתלב בעסקי השעשועים של ארצות הברית. יש המון אפשרויות פרסום, וכבר לאחר תפקיד של מספר שבועות ניתן להשתתף בפרסומות, סדרות וסרטים.

ג. תגמול כלכלי – המשרה כוללת בדרך כלל מספר שעות מצומצם של עבודה, אך התגמול הוא עבור יום עבודה מלא. כאשר פורטים את התגמול מדולרים לשקלים מגלים, כי מדובר על אפיק קריירה מניב במיוחד.

מנגד, יש גם המון חסרונות לעבודה בתור דמות מיתולוגית המזוהה עם נקודת מבט גברית. ראשית, המשרה יכולה להשפיל נשים שלא רגילות לעמוד במוקד תשומת הלב. שנית, מדובר על תפקיד הדורש לא מעט מחויבות, כושר גופני וסיבולת לב-ריאה. מעבר לכך, תהליך ההכשרה וההסמכה עבור המשרה ארוך למדי, ואי אפשר להבטיח עבודה קבועה.

לסיכום, עבודה בתור בתולת ים מתאימה לנשים הרפתקניות, ויכולה להיות מקפצה לעולם השעשועים של לוס אנג'לס. המשרה מבטיחה המון עניין, אך היא מלווה גם בשורה ארוכה של חסרונות וסיכונים.

דילוג לתוכן