ניקיון פוליש קריסטלי

עבודה בחברת ניקיון בתים

עבודה בניקיון בתים אולי נשמעת לכם כמו עבודה שלא כדאי לעבוד בה בגלל שהיא לא נתפשת כעבודה הכי טובה בעולם, בלשון במעטה. עם זאת כל עבודה מכבדת את בעליה ופוטנציאל השכר של העובדים יכול להפתיע גם אתכם. זה הזמן להבין כיצד נראית העבודה בחברת ניקיון בתים וכמה באמת מרוויחים.

 

כיצד נראית שגרת העבודה של המנקים?

שגרת העבודה של עובד ניקיון בחברה לניקיון בתים יכולה להיות אנרגטית במיוחד ומלאה באנרגיות חיוביות או מתסכלת ושלילית. במי זה תלוי? בעיקר בעובד. אם העובד יאהב את מה שהוא עושה ויעשה את העבודה עם חיוך הוא למעשה יכול ליהנות מאוד מכל יום בעבודה שלו וכך יוכל גם לעבוד יותר שעות. שגרת העבודה עצמה לא חייבת להיות מאמצ, פיזית, אמנם ניקיון היא פעולה לא פשוטה אך בכל זאת כיום יש מכונות ניקיון שיכולות לבצע את העבודה באופן אוטומטי בלי שהעובד צריך לאמץ את עצמו. יש מכונות ניקיון קטנות שיכולות להיות יעילות מאוד גם לבית פרטי כך שאין בעיה לוגיסטית.

 

מה אפשרויות השכר ובמה הם תלויים?

כאשר מדברים על עבודות ניקיון השכר הוא אולי הפרמטר החשוב ביותר. אנשים רבים היו מוכנים לעבוד אצל חברות ניקיון בתים אם השכר יהיה גבוה מספיק אז זה הזמן לספר לכם שהשכר נע בין 40 ועד 50 שקלים בשעה בממוצע. בדרך כלל השכר לא יהיה שכר מינימום כי אז אותם עובדים יעדיפו לעבוד באיזה משרד ולא בשטח אך השכר גם לא יהיה גבוה במיוחד אם מדובר על עובד שעובד תחת חברת ניקיון ולא באופן עצמאי, אז הוא יוכל לקחת עבורו את כל התשלום מהלקוח. בעוד הלקוח משלם 60 עד 80 שקלים לשעת ניקיון, המנקה מרוויח את רוב השכר אך לא את כולו.

 

כיצד אפשר למצוא עבודה בחברת ניקיון?

כדי למצוא עבודה בחברת ניקיון אתם יכולים לחפש באינטרנט ובטח תמצאו לא מעט אפשרויות. הדרישה לניקיון בתים רק עולה בישראל עם השנים וכך גם עולה הדרישה לעובדי ניקיון חרוצים. יש הרבה פעולות ניקיון שצריך לבצע כמו למשל פוליש קריסטלי, ניקוי חלונות ועוד, אם כי כדי להיות עובד ניקיון לא צריך להגיע עם ידע מקדים אלא פשוט רצון לקלוט כיצד מבצעים את הניקיון בצורה הנכונה. אפשר גם למצוא עבודה בחברת ניקיון אם מחפשים בפייסבוק שואלים חברים. אפשר גם להיות מנקים עצמאיים אם כי צריך לזכור שקשה להגיע ללקוחות ולכן עבודה בחברת ניקיון תהיה אפשרות טובה יותר.

ניקיון פוליש קריסטלי
ניקיון פוליש קריסטלי

מה הידע הטכני וההכשרה שנדרשים לעבודה?

לא צריך ידע מעמיק כדי לעבוד בחברת ניקיון. אולי משימות כמו פוליש קריסטלי או ניקוי וילונות יכולות להישמע לכם מסובכות ומורכבות אך אחרי שילמדו אתכם בכמה שלבים כיצד מבצעים את הניקיון אין שום סיבה שלא תדעו לבצע אותו לבדכם. כמובן שעם הזמן לומדים כיצד לבצע את הניקיון בצורה טובה ומהירה יותר אך גם בלי ניסיון עתיר שנים תוכלו להיות מנקים חרוצים ויסודיים. יש קורסי ניקיון שיכולים לעבור גם מטעם חברת הניקיון, אך אין הכשרה רשמית לכך ולכן גם לא צריך תעודה כדי לעסוק בתחום.

 

למי יכולה להתאים עבודה בחברת ניקיון בתים?

עבודה בחברת ניקיון יכולה להיות הרבה יותר טובה עבור אנשים שמחפשים עבודה מתגמלת לשעה ולא אכפת להם לנקות כל היום. העבודה בדרך כלל תהיה בשעות לא קבועות, הלקוחות הפרטיים יכולים לקבוע את הניקיון מתי שמתאים להם ומי שעובד בחברת ניקיון צריך לגלות נכונות לעבוד גם בשעות הערב וגם להגיע למקומות שונים באזור מגוריו.

דילוג לתוכן