סוכן ביטוח עסק

סוכן ביטוח לעסקים

ביטוח הוא רשת ביטחון כלכלית שכל אדם בחברה המודרנית חייב להתאים לעצמו

בשנים האחרונות נדמה כי ישנו קמפיין מתוזמר ומתוכנן נגד כמה מאנשי המקצוע המסורים, המקצועיים והאיכותיים ביותר בתחומם בשוק המודרני – סוכני ביטוח. בידיו של סוכן ביטוח לעסקים שתפקידו האחד והאיכותי הוא לספק לאנשים את רשת הביטחון הכלכלית הנחוצה לכל אחד ואחת מאתנו – שהיא מה שאנחנו מכירים בתור פוליסות ביטוח. ביטוח הוא צורך בסיסי, שמבטיח לנו רווחה כלכלית גם במצבים קיצוניים ביותר. כך, ביטוחי רכב, ביטוחי דירה, ביטוחי חיים וביטוחים עבור העסק – כולם רלוונטיים עבור התנהלות כלכלית נכונה ושוטפת. באופן כללי, הביטוח הוא תשלום חודשי או שנתי לא גדול מדי, שמבטיח לנו שבמידה ואנחנו נגיע למצב קיצוני כפי שתיארנו – תאונת דרכים, פריצה או פגיעה משמעותית ברכוש שלנו, או אפילו מוות בטרם עת שלנו או של אדם קרב – פוליסת הביטוח תבטיח לנו או לאנשים הקרובים אלינו פיצוי כלכלי מתאים. האדם המקצועי שתפקידו הוא לתווך בינינו לבין רשת הביטחון שתיארנו כעת הוא למעשה סוכן הביטוח.

עבודתו של סוכן הביטוח היא העבודה החשובה ביותר בתיווך בין האדם למסגרת הביטוח הנחוצה לו

  • מה עושה סוכן ביטוח? סוכן ביטוח הוא נציג של חברת ביטוח כזו או אחרת, שבקיא באופן מיוחד בסוג הפוליסות הנחוצות לנו. סוכן הביטוח הוא דמות שלומדת היטב את תחום הביטוח ואת השוק הפיננסי בישראל ובעולם ככלל – בכדי לדעת ולהכיר היטב את התנודות השונות בשוק הביטוח ולספק ללקוחות שלו את השירות האיכותי ביותר בהתאם. מול לקוחותיו, סוכן הביטוח מציג את שלל הפוליסות הרלוונטיות עבורסוכן ביטוח עסק כל מטרה – בין אם מדובר בביטוח חיים, שהוא ביטוח גדול ומקיף עם תשלום גדול יחסית בכל חודש או שנה, וההתאמה שלו עבור כל מבוטח ומבוטח צריכה להיות אידאלית ומדויקת ביותר, ובין אם מדובר בביטוחים סטנדרטיים הרבה יותר כמו ביטוחי רכב (שגם אותם ניתן כמובן לשנות ולהרחיב). כך, המקצועיות בתחום הביטוח, שהיא חשובה לכל אחד ואחד מאתנו, נחסכת מאתנו ואנחנו שמים את מבטחינו בדמות מקצועית ואמינה.
  • איפה הסוכן עובד וכמה הוא מרוויח? יכול להיות לסוכן ביטוח עסק עצמאי משלו, בנציגות של חברת ביטוח גדולה יותר, וזה בדרך כלל יהיה המצב. גם אם אין לסוכן ביטוח עסק משלו, הוא בהחלט יכול לעבוד כשכיר בסוכנות גדולה, וישנם גם סוכנים שעובדים בצורה ישירה תחת חברות הביטוח. המשכורות נעות בממוצע בין 6,000 ל-10,000 ₪ בחודש כמשכורת בסיס לסוכן חדש, ועד אזורי ה-20,000 ₪ בחודש ואף למעלה מכך לסוכנים ותיקים, ולעצמאיים מובילים בשוק.

סוכן ביטוח איכותי הוא אדם שכל עיסוקו הוא לספק לכם את רשת הביטחון שלכם

בין אם מדובר בסוכן ביטוח חיים עבור הביטוח הרגיש ביותר בחיינו, ובין אם מדובר בסוכן ביטוח עסק עבור המרחב העסקי שלנו – סוכן הביטוח שלנו צריך להיות דמות מקצועית ואמינה, שמספקת לנו את השירות האיכותי ביותר והחשוב ביותר עבורנו.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן