ביובית

נהג ביובית – עבודה לאנשים מיוחדים

הביובית הינה מערכת משאבות חזקות ומודרניות אשר מותקנת על גבה של משאית המותאמת לצורך זה, בנוסף לכלי קיבול מים עצום אשר מאפשר העברת כמויות גדולות של מים ממקום למקום. המשאבות הינם משאבות לחץ מים ומשאבות וואקום אשר יכולות להגיע ללחצים של עד כ-600 אטמוספרות, לחץ עצום אשר מאפשר שאיבה עוצמתית ושילובן יכול לפתוח גם את הסתימות הקשות ביותר בצנרות גדולות היקפין.

מהי ביובית ומה היא עושה?

נהג הביובית הינו הגורם אשר נותן את המענה הראשוני בנוגע להוצאת הביובית אל עבר מיקומה הייעודי, הנהג הינו האדם אשר יוביל את כל המערכת, וחלק מהצוות, אל עבר היעד בו יש הצורך בטיפול בתקלה בביוב. אז מי בעצם יכול להיות נהג של ביובית? מכיוון שהביובית משתנה בגודלה, אך עדיין זוהי מערכת שמותקנת על משאית.

דרישות מנהג ביובית

הדרישה העיקרית היא רישיון ג' של עד כבין 12 טון ו-15 טון ובעל ניסיון של כשנה ומעלה בנהיגה על משאית, בנוסף ניסיון אינסטלציה או עבודה בסביבת ביוביות הינו יתרון משמעותי למועמדים לעבודה בתור נהגי ביובית.

השכר למי שעובד בביובית

בין היתרונות המורגשים שבעבודה הינה המשכורת המכובדת אשר יכולה לנוע בין 8000 אלף שקביוביתל ועד כ12- אלף שקל ומעלה, בהתאם לניסיון, שעות העבודה והחברה המעסיקה. בנוסף העבודה בתור נהג ביובית אינה כוללת תפקידים נוספים, הנהג אינו בהכרח יהיה 'כלבויניק' שיעשה מגוון רחב של עבודות תחת משכורת של עבודה אחת, אך באפשרותו אכן לעזור לצוות ולהיות חלק אינטגרלי מתפעול בעיות ביוב שונות. הדבר מרמז כי עבודות העיקרית של נהג ביובית הינו – לעבוד ולתת שירותי ביובית ואינסטלציה.

ריח של ביוב – לא לכל אחד

למרות הכסף המפנק, יש בעבודה זו גם חסרונות, מבלי להתייחס לעובדה כי עבודה זו אינה מתאימה בצורה מושלמת לאדם אשר אינו מחבב נהיגה על משאיות באופן כללי, הנהיגה עצמה הינה אמורה להיות קפדנית וזהירה, הובלת מי שופכין וציוד כבד שונה אינה מובנת מאליו. בנוסף, נהג ביובית יחווה בכל יעד ריחות של ביוב, אנשים אשר יש להם רגישות מסוימת לריחות עזים לא יוכלו להתמודד עם אופי העבודה הזו בקלות רבה.

שעות העבודה

שעות העבודה עלולות להיות רבות, הדבר כמובן בהתאם להסכמים שנקבעים מראש עם החברה ומשתנים בין כל חברת אינסטלציה למיניה, אבל מרבית הסיכויים שתבלו את מרבית היום על הכביש.

חסרונות העבודה בביובית

נהג ביובית אמנם מרוויח טוב והעבודה ברורה ואינה מסובכת, אך יש בה גם חסרונות בולטים כגון הריחות העזים שבהם הנהג יתקל במרבית המיקומים אליהם יגיע. אם ברצונכם לגלות עוד לגבי עבודתו של נהג ביובית, מומלץ פשוט להסתקרן ולברר זאת בחברות אינסטלציה המחפשות נהגים אלו בשוק.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן