סולר

מתדלק – עבודה לחייל המשוחרר

השתחררתם מהצבא? זהו בדיוק הזמן להרוויח

מרבית החיילים המשוחררים מתחילים לעבוד מיד עם שחרורם. זאת על מנת להרוויח סכומים גדולים של כסף שנחסכים במטרה לממן טיול גדול, השכרת דירה, מחיה ועוד. הזמן אחרי השחרור הוא מצוין לחסכון של כסף שכן זהו הזמן היחיד בו ניתן לעבוד למשך תקופה ארוכה מאוד ללא הפרעה של לימודים או של הקמת משפחה. עבור חיילים שלא שירתו ביחידה טכנולוגית, החיפוש אחר עבודה רווחית אינו פשוט. לכן חיילים משוחררים רבים בוחרים לעבוד בעבודה מועדפת, שבסופה ניתן מענק, כמו עבודה בתחנות דלק.

מהם היתרונות של עבודה כמתדלק בסולר?

עבודה כמתדלק היא מצוינת עבור צעירים שהשתחררו מהצבא מכמה סיבות:

• עובדים עם אנשים – לעומת עבודה במשרד, בתחנת הדלק תזכו לפגוש אנשים רבים. בזמן תדלוק בסולר או בבנזין תפגשו לא רק את האנשים במכונית אלא גם את העובדים האחרים עמכם. בעבודה זו לרוב יש גיבוש מאוד טוב בין העובדים בתחנה וזהו יתרון חברתי עצום.

• עבודה במשמרות – מתדלקים יכולים לעבוד בזמנים שמתאימים להם. העבודה היא במשמרות במהלך כל היממה כך שאם אינכם פנויים מאוד במהלך היום, תמיד יש לכם אופציה לעבוד גם בלילה.

• מענק מועדפת – אחת הסיבות המרכזיות לעבוד כמתדלק היא בזכות המענק על העבודה המועדפת. מענק זה ניתן לאחר שישה חודשים של עבודה באחד התחומים של עבודות מועדפות, ביניהן תדלוק. המענק בסוף הוא מרשים וגודלו כעשרת אלפים שקלים.

• עבודה כחלק מארגון גדול – עבודה בארגון גדול כמו חברה של דלק מעניקה יתרונות מסוימים. אחד מהם הוא קבלת הנחות בתחנות הדלק של החברה. עוד יתרון הוא קבלת הטבות שונות וימי גיבוש כחלק מהעבודה בחברה.

סולר

עבודה בסביבה דינאמית וצעירה

בשונה מהרבה סוגי עבודות אחרים, עבודה כמתדלק בסולר היא כמעט תמיד בסביבה צעירה מאוד. האנשים שיעבדו אתכם יהיו לרוב בגיל של חיילים משוחררים אחרי הצבא. זוהי עוד אחת מהסיבות לבחור בעבודה זו. עבודת התדלוק היא עבודה מתגמלת ומעניינת, עם מענק מצוין של עבודה מועדפת, והיא גם רוויה בעבודה עם אנשים.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן