מפתח אפליקציות לפייסבוק

מפתח אפליקציות לפייסבוק

יותר מ-400 מיליון משתמשים עושים מדי יום שימוש פעיל באפליקציות הפועלות בפייסבוק בטלפונים הניידים בלבד. לאינספור אתרי אינטרנט בימינו ישנו ממשק פעיל לפייסבוק וכן ישנם אתרים רבים שעל מנת לגלוש בהם, יש לפני הכול להקיש את סיסמת הכניסה לפייסבוק. כך מצד אחד הפעילות באתר שקופה לפייסבוק ומתועדת בטיימליין של הגולש כך שהרווח כולו של בעל האתר, ומצד שני הרשת הופכת לידידותית יותר ומקושרת יותר לפייסבוק, כך שהלכה למעשה הרווח כולו של פייסבוק.

מדי יום ביומו מצטרפות למיליוני האפליקציות בפייסבוק אלפי אפליקציות נוספות ובאופן כללי מדובר בתחום המתפתח במהירות עצומה, כך שאם אתם מעוניינים לעלות על הגל ולנצל את הביקוש העצום לטובתכם, ייתכן כי הגיע הזמן לבחור בלימודי פיתוח אפליקציות.

 

באילו מסגרות ניתן ללמוד פיתוח אפליקציות לפייסבוק?

באופן עקרוני כל הידע הדרוש כדי להתחיל לעסוק בתחום זמין עבורכם ברחבי הרשת. כמו כן, יש לציין כי על מנת לעסוק בתחום, בדרך כלל יהיה צורך להציג עבודות קודמות וזאת בניגוד לתחומי עיסוק אחרים שבהם כדי להתחיל לעסוק בתחום ישנו צורך להציג תעודות המעידות על כך שהמועמד סיים מסלול לימודים מסוים. עם זאת, כדי לקבל את הכלים הדרושים כדי לפתח אפליקציות באופן מקצועי, מומלץ בכל זאת לפנות למסלול לימודים מסודר.

אמנם עדיין לא מדובר על תחום לימוד אקדמי ואמנם עדיין לא ניתן לעשות תואר בפיתוח אפליקציות לפייסבוק, אך תתפלאו לגלות כי ישנם מספר מוסדות אקדמיים המעבירים קורסים בנושא. בין היתר מדובר על  HIT – המכון הטכנולוגי חולון, שם ניתן ללמוד קורס מיוחד בן 180 שעות לימוד אקדמיות (סה"כ מדובר על 36 מפגשים) הנקרא "פיתוח אפליקציות לרשתות חברתיות". גוף נוסף המציע לקהל הרחב קורס בנושא הוא חברת גולד פתרונות הדרכה, המעבירה קורס בהיקף מצומצם יותר (24 שעות לימוד אקדמיות) שניתן לסיים תוך שישה מפגשים.

 

מהן אפשרויות התעסוקה בתחום?

מפתח אפליקציות לפייסבוק יכול לעסוק בתחום בתור עצמאי או בתור שכיר. ישנן חברות רבות המספקות שירותי פיתוח אפליקציות לפייסבוק הזקוקות לעובדים שכירים ולפי ההתפתחות המהירה של תחום האפליקציות, נראה כי הביקוש לעובדים חדשים לא עתיד לדעוך בעתיד הקרוב או הרחוק. עובד עצמאי המנהל עסק לפיתוח אפליקציות לפייסבוק יכול להגיע להכנסה נאה מאוד, לפי איכות העבודה שלו ויכולת השיווק העצמי שלו כמובן.

מפתח אפליקציות לפייסבוק

האם כל אחד יכול לעבוד בתור מפתח אפליקציות לפייסבוק?

כל עוד קיימת בכם רמה גבוהה של נחישות ומוטיבציה, אין דבר שיוכל לעמוד בפניכם. כמו כן, יש לציין כי בדרך כלל הגופים או המוסדות שמעבירים קורסים בנושא לא דורשים ידע מוקדם בתחום. עם זאת, עבודה זו מתאימה במיוחד עבור אלו המחזיקים בידע מוקדם בפיתוח שפות כמו SQL או NET, המכירים בסיסי נתונים ושפות דוגמת JAVA או html. מעבר לכך, עבודה זו מומלצת בעיקר עבור אלו מכם השולטים ביד רמה בשפה האנגלית, שבורכו בגישה טובה למחשבים ושמכירים את אופן השימוש ברשתות החברתיות.

דילוג לתוכן