מפעיל קריוקי

מפעיל קריוקי לימי הולדת

אם אתם אוהבים מוזיקה וצחוקים, ואתם מחפשים עבודה שיש בה את שניהם, עבורה כמפעיל קריוקי בימי הולדת היא העבודה המושלמת עבורכם. אז איך הופכים להיות מפעיל כזה, מה בדיוק קורה במסיבות יום הולדת קריוקי ומה השכר בעבור עבודה מגניבה שכזאת? את כל התשובות תמצאו במאמר שלפניכם.

מהו יום הולדת קריוקי?

כשמו כן הוא – חגיגת יום הולדת שאליה מגיע מפעיל קריוקי, ומנגן את כל השירים שכיף לשיר ביחד – בהתאמה מדויקת לגיל החוגגים. במסיבה כזאת משולבים הרבה שירים, זיופים וכמובן צחוקים, והיא נשארת בזיכרון הרבה אחרי שהולכים אחרוני האורחים.

לאיזה גיל מתאים יום הולדת כזה?

לכל גיל שבו כבר יודעים ואוהבים לשיר – החל מגילאי 9-8 בערך, ועד 120. מפעיל קריוקי לימי הולדת מכין את רשימת השירים שינוגנו במסיבה בהתאם לגיל החוגגים ובהתאם להעדפותיהם המוזיקליות, כך שכל הצדדים נהנים. החוגגים – כי הם שומעים ושרים את השירים שהם הכי אוהבים, ואתם, כמפעילים – כי כל מסיבת יום הולדת היא שונה מקודמתה, כך שאף פעם לא משעמם.

אז איך הופכים למפעיל קריוקי לימי הולדת?

על מנת להיות מפעילי קריוקי, אתם צריכים, כמובן, לרכוש מערכת קריוקי מתאימה. מערכת זו צריכה להיות איכותית, כזו שכוללת מערכת הגברה חזקה ויכולה להשמיע שירים מהרבה מאוד מקורות, לרבות מחשב, USB, נגנים שונים, דיסקים ועוד. אבל – לא מספיק לרכוש מערכת, שכן אם תגיעו למסיבת יום הולדת ותשמיעו מוזיקה, ולא משנה מאיזה סוג – מבלי שיש בידיכם רישיון מפעיל קריוקי בתוקף – תהיו צפויים לקבל קנסות מאוד גבוהים, בגין הפרת זכויות יוצרים.

איך מקבלים רישיון מפעיל קריוקי?

קבלת הרישיון מותנית בתשלום חד פעמי או חודשי (לבחירתכם), לחברה שתספק לכם אותו. בדרך כלל מדובר בחברות קריוקי מקצועיות או בחברות המשווקות מערכות הגברה, והן אלה המוסמכות לספק את הרישיון. חשוב מאוד לבדוק כי מדובר בחברה שבאמת מורשה למתן רישיונות כאלה, וכי הרישיון שהיא מספקת מספק לכם גישה למאגר שירים גדול שממנו תוכלו להפיק רשימות שירים בהתאם להעדפותיהם של כמה שיותר לקוחות, כולל הופעה באינדקס מפעילי הקריוקי המורשים, חברות בארגון מפעילי הקריוקי המורשים ותג מפעיל רשמי שתוכלו להציג לכל לקוח שלכם. רק רישיון כזה הוא רישיון שאפשר לסמוך עליו, ושיסייע לכם לעשות את העבודה בלי לעבור על החוק.

האם העבודה עצמאית או במסגרת חברה?

התשובה לשאלה זו תלויה בבחירה האישית שלכם. אתם יכולים לנסות להצטרף לחברה שיש להמפעיל קריוקי כבר שם ומאגר לקוחות ולקבל ממנה עבודה, ואתם יכולים להתחיל מיד כעצמאים ולהתחיל במסע שיווק משלכם. הרבה אנשים בוחרים לשלב בין השניים – להתחיל כמפעילי קריוקי לימי הולדת מטעמה של חברה, כדי להכיר את התחום ולהשתפשף בהנחיית ימי הולדת מסוג זה, ולאחר תקופה מסוימת לצאת לדרך עצמאית, כשכבר מכירים אתכם ועם הרבה יותר ביטחון.

בכל מקרה, בתחום הזה של הפעלת קריוקי לימי הולדת לא חסרה עבודה, ואם תהיו טובים – תוכלו ליהנות מאוד וגם להרוויח בהחלט טוב.

כמה מקבל מפעיל קריוקי לימי הולדת?

התשובה לשאלה זו תלויה בהרבה מאוד פרמטרים, כמו האם הוא עובד עצמאית או מטעם חברה, האם הוא באמת טוב, האם הוא מתחיל או כבר משופשף ומקצועי, בדרישות הלקוח, בציוד שהוא מביא ועוד. אם לציין טווח מחירים אפשר להגיד שמפעיל קריוקי לימי הולדת מקבל בין 800 – 2,000 ₪ לאירוע – ואין ספק שזה מכובד מאוד.

אז אם המקצוע הזה נראה לכם מתאים לשלב בחיים בו אתם נמצאים – לכו על זה ובגדול, כי אין ספק שיהיה לכם כיף, והמון. בהצלחה! 

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן