מנקה חלונות בגובה

מנקה חלונות בגובה – עבודה לחובבי אתגרים

אם אתם אוהבים אתגרים, ומחפשים עבודה שתתאים לכם כמו כפפה ליד – אתם יכולים לעטות כפפות ניקיון, כי מצאנו את העבודה המושלמת עבורכם: מנקה חלונות בגובה. כל הפרטים על העבודה שתגרום לכם להיות בעננים, ושתעשה את הלקוחות שלכם מאושרים – במאמר שלפניכם.

תפקידו של מנקה חלונות בגובה

תפקידו של מנקה חלונות בגובה הוא, מן הסתם, לנקות חלונות שנמצאים בקומות גבוהות של מבנים. מדובר בעבודה נדרשת ביותר בישראל, שכן יש כאן לא מעט מגדלים, המשמשים גם למגורים וגם כמשכנם של הרבה מאוד משרדים, וכל מי שמתגורר או עובד בבניין כזה רוצה, שהחלונות שלו יהיו נקיים.

וכאן אתם נכנסים לתמונה.

אם אתם לא מפחדים מגבהים אלא אוהבים להיות בהם – וכמה שיותר יותר טוב, ואם לא נרתעים מלנקות חלונות – מנקה חלונות בגובה הוא המקצוע המושלם עבורכם.

וכל כך למה?

  • כי כל היום אתם נמצאים בגובה – היום שלכם מתחיל כך: אתם עולים לגג המבנה שבו גר או עובד הלקוח שלכם, נקשרים בציוד סנפלינג בטיחותי, לוקחים אתכם את כל הציוד הדרוש, היינו – מגב, דלי וסמרטוט, ויוצאים לדרך אל עבר הקומה שאת חלונותיה אתם צריכים לנקות.

 

  • כי יש לכם בכל יום אתגר חדש – ואנחנו לא מדברים רק על האתגר של לעבוד בין שמיים וארץ, שאין ספק שזה אתגר מדהים ומאתגר במיוחד, אלא גם על האתגר של להצליח לנקות חלונות בצורה יסודית, גם כשהגישה אליהם קשה וגם כשמזג האוויר חם ואביך.

 

  • כי זו עבודה ששכרה בצדה – גם מההיבט של הכסף שייכנס לכם לבנק, שהרי מדובר בעבודה שיש בה סיכון, וככזאת גם משלמים בה יחסית טוב, וגם מההיבט של הסיפוק האישי, על כך שהצלחתם לבצע עבודה בין ארץ לשמיים, ולגרום ללקוחות שיכולים לראות עכשיו יותר טוב את הנוף – להיות הרבה יותר מרוצים.

איך הופכים להיות מנקה חלונות בגובה ולהשתלב בחברת ניקיון?

עושים קורס שמכשיר אתכם לביצוע עבודות בגבהים ולהשתלב בעבודה אצל חברת ניקיון. הקורס הוא כללי ומאפשר לכם לעסוק אחר כך בכל עבודה שתרצו שמתרחשת בגובה, ולא רק בניקוי חלונות, כך שאם באיזשהו שלב יימאס לכם לנקות חלונות בגבהים, תוכלו לעשות הסבה ולהיות מתקיני שלטים, מרתכים, לעסוק בתחזוקת מבנים או התמחות בהרחקת יונים.מנקה חלונות בגובה

חשוב מאוד לעשות את הקורס במקום מוסמך, אשר ייתן לכם תעודת עבודה מטעם משרד העבודה והרווחה, ויסמיך אתכם לבצע עבודה שהיא קודם כל בטיחותית, ואחר כך יעילה וטובה.

זכרו: מנקה חלונות בגובה הוא מקצוע שדורש הרבה מאוד משמעת עצמית, ויכולת גבוהה לעמוד באתגרים. לכן, כדאי לכם ללכת על זה (או במקרה הזה – לטפס על זה), רק אם אתם באמת מאמינים שאתם יכולים להיות תלויים בין שמיים וארץ במשך שעות רבות ביום, ולבצע את העבודה בצורה יסודית, שתשאיר את הלקוח מרוצה.

אם אתם מתאימים לדרישות האלה – לכו על זה, ובגדול, כי מנקה חלונות בגבהים הוא מקצוע שיש בו הכול. בהצלחה

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן