מנהלים סופר? שדרגו את הקופות

אם אתם עוסקים כיום בתחום ניהול סופרים או כקופאים בעסק, בוודאי גיליתם כי מדובר במקצוע שמחייב חזרה מונוטונית על אותה פעולה. במאמר זה נגלה איך אפשר לייעל את העבודה של הקופאית בעסק, ואילו מאפיינים טכנולוגיים נוספים אפשר להוסיף לקופה עליה היא עובדת.

הביטו בקופה של העסק שלכם. האם היא נראית כמו קופה שמתאימה לשנת 2020 או אולי כמו מוצר שעבר במכונת זמן והגיע אלינו משנת 1980? קופה לעסק בה חברות רבות עושות שימוש בשנים האחרונות, משמשת לא רק כמקום לשמירה על המזומנים ומתן קבלות. היא מסוגלת להעניק לבעל העסק, תמונה מלאה על מצב המלאי וחיווי על שמות העובדים באותו יום או חודש. ניתן לגלות באמצעותה תובנות רבות כמו מיהם העובדים היעילים ביותר? איזה מוצר נמצא במרבית עגלות הקניות ואילו מוצרים נרכשים ביחד? הכירו את הקופות של שנת 2020.

איך הופכים את הקופאית למרוצה יותר?

כיום קופאיות מעדיפות לעבוד עם קופות חדישות. למרבה המזל הוספתן לעסק אינה דורשות מכם להקדיש תקציב גדול לשדרוג. סביר להניח כי התקנת חלון הראווה שלכם עלתה יותר מהקופה. אפשר לבחור מבין מגוון רחב של דגמים שונים המציעים אפשרויות מגוונות.

קופה
3d rendering point of sale system for store management

חלק מהקופות, לדוגמה, מסוגלות להתחבר לאינטרנט ולאפשר הוצאת דו"חות מקוונת מכל מקום בעולם. קופות אחרות מסוגלות לשמור את פרטי הלקוח, ולשולפם באמצעות מספר הטלפון או שם המשפחה שלו. כך אינכם חייבים להקליד את פרטי הלקוח מחדש, בכל פעם שהוא מבצע הזמנה של מוצר או שירות.

ניהול שעות של הקופאית: שעון הנוכחות של העובדים בקצות האצבעות

העובדים שלכם עדיין ממלאים טופס עם השעות שלהם או עובדים בשעות גמישות? הרבה יותר פשוט ונכון לנהל את השעות שלהם באמצעות שעון נוכחות המוטמע כחלק מהקופה. בכל פעם שהעובד יוצא להפסקה, הוא יכול ללחוץ על כפתור אחד, ולסמן לכם כי כרגע יש פחות קופה עובדת. תוכלו מיד לבקש מקופאית חדשה למלא את מקומו, והיא יכולה לבצע כניסה למערכת הממוחשבת באמצעות הסיסמה בכל קופה בעסק.

עסק קמעונאי? נהל מלאי באמצעות הקופה

היום, חלק בלתי נפרד מהתייעלות של עסק קמעונאי מבוססת על ניהול נכון של המלאי ומערך הזמנת המוצרים. אם יש מוצר שהלקוחות אוהבים במיוחד, והוא אינו נמצא על המדפים או שאתם מגלים כי הוא עומד להיגמר, אתם עשויים להפסיד כמות גדולה של מכירות. לכן, כדאי שהקופה שלכם תיתן חיווי מדויק, כמה מוצרים נמכרו השבוע מכל מוצר כדי שתוכלו לתכנן את ההזמנה הבאה.

כמו כן, תוכלו לדעת אילו מוצרים אינם נמכרים, ועשויים לתפוס מקום יקר על המדפים שלכם. יתכן ויש לכם מותג שמצליח יותר ממותג אחר למרות שהם נראים דומים. אולי, תגלו גם, כי מבצע 1+1 שביצעתם על מוצר מסוים הצליח יותר מהמצופה וכדאי להמשיכו שבוע נוסף. את כל התובנות הללו אפשר לקבל כאשר משלבים בעסק קופה חכמה.

לסיכום, בשנת 2020 אתם יכולים לייעל את הפעילות שלכם תוך הוספת קופות חכמות לעסק המבצעות כמות גדולה של פעולות. כמובן, הקונים שלכם ירגישו בהבדל, וככל שתעניקו להם שירות טוב יותר, הם יחזרו לקנות דווקא אצלכם ולא אצל המתחרה ברחוב ממול.

דילוג לתוכן