מזיז מטילי זהב

כמעט כל אחד שמחפש משרה חדשה רוצה להרוויח הרבה כסף, או לפחות להיות קרוב אליו. תפקיד מיוחד המגיע מארץ האפשרויות Precious treasureהבלתי מוגבלות – ארצות הברית – מציע בדיוק את זה: מזיז מטילי זהב.

כידוע, מאגר הזהב הגדול ביותר בארצות הברית שייך לגוף בשם פדרל ריזרב הנמצא במנהטן. חובבי ברוס וויליס ו"מת לחיות" זוכרים ודאי את המתקן הזה מהסרט השלישי בסדרה, בו ארכי-נבל עם מבטא מזרח אירופאי שודד אותו לאור היום. המאגר המדובר מאחסן מטילי זהב בשווי המוערך ב-194 מיליארד דולר. בעבר שימש המאגר הזה בתור האסמכתא של ארצות הברית להדפיס דולרים, ולקבוע את ערך המטבע בקורלציה לכמות המטילים, אך כיום יש לו בעיקר תפקיד סמלי. יחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מהנוכחות שלו, ומדרישות האבטחה המלוות את הפעלתו.

כל כמה זמן צריך להזיז את הזהב?

הזזת מטילי הזהב בתוך המאגר מתבצעת על ידי עובדי המקום המגויסים לטובת התפקיד. עליהם להזיז כל מטיל שמשקלו 12.25 ק"ג באופן עצמאי, ולכן הם נדרשים לגלות יצירתיות ולעבוד בצוות. המאמץ בהזזת מטילי הזהב הוא כה גדול, עד שיש אפשרות מעשית לפגיעה בגב ונזקים בריאותיים בלתי הפיכים.

הזזת המטילים לא נדרשת מדי יום אלא רק בהתאם לבקשות מיוחדות. ברוב המקרים מתבצעת ההזזה אחת למספר שבועות בלבד, עקב סריקה מחדש של המאגר או הוצאה של חלק מהמטילים לשימוש חיצוני. בכל מקרה, היתרונות של המשרה באים לידי ביטוי בקרבה פיזית אל הכסף, ובאפשרות לפתוח את הבוקר מול כמעט 200 מיליארד דולר.

דרישות קבלה והגשת מועמדות למשרה

אפשר להתקבל לעבודה על ידי הגשת טופס מועמדות אל הפדרל ריזרב. אלו הדרישות הבסיסיות:

  • אזרחות אמריקאית
  • אנגלית ברמת שפת אם
  • סיווג בטחוני גבוה
  • היעדר עבר או רישום פלילי
  • מגורים בארצות הברית

מבחינת ניסיון, עדיף להגיע אל המשרה עם רקע מסוים בעבודות פיזיות. המשרה מתאימה אל מאבטחים המסיימים שירות צבאי, יוצאי משרד הביטחון או משרות ממשלתיות וכדומה. התפקיד לא מתאים לגברים ונשים, שלא מסוגלים להתמודד עם מאמץ פיזי ארוך טווח. מעבר לכך, ההכשרה עבור המשרה כוללת בעיקר בדיקות מנטאליות בגין השכלה, ארץ מוצא, אזרחות, מצב משפחתי וכדומה. נציגי המאגר מודעים היטב לסיכון שהם לוקחים בהעסקת מזיזי מטילי זהב, ולכן הם מפעילים את כל ארגז הכלים העומד לרשותם.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן