גגן סיכונים

מהם הסיכונים התעסוקתיים של גגן?

גגן הינו בעל מקצוע העוסק בכל הקשור לגגות

כאשר אנו מעוניינים לבצע פעולה הקשורה בגג, כגון התקנת גג, תיקון הגג, איטום גגות ועוד, אנו זקוקים לבעל המקצוע המתאים בכדי לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.

בעל מקצוע זה הינו גגן, אשר הינו בעל הידע המקצועי לשם טיפול בכל הקשור להקמת גגות והטיפול בהם לאחר מכן. כמובן שלעבודה מסוג זה סיכונים שונים אשר כדאי להכיר במידה ואנו מעסיקים גגן.

אז מהם הסיכונים התעסוקתיים של גגן?

• נפילה: אחד הסיכונים המשמעותיים ביותר בעת עבודה על הגג הינה כמובן נפילה מהגג. נפילה כזו יכולה להתרחש בקלות במידה ובעל המקצוע אינו שם לב לצעדיו, או במידה והנו מטפל בגג רעוע אשר זקוק לתיקון, ועלול להוות אתר עבודה לא בטיחותי כלל. למרות האמור, גגן יעבוד פעמים רבות רתום לאזורים מסוימים בגג או בבית, כך שבמקרים שונים ניתן לצמצם משמעותית את האפשרות לנפילה ופציעה בעת העבודה על הגג.

• הרעלה: גגן משתמש בעבודתו בחומרים שונים בכדי לבצע תיקונים יעילים בגג. חלק מחומרים אלו עלול להיות מסוכן ורעיל לבני אדם, וכן גגות ישנים רבים מכילים רכיבי אסבסט אשר גם הם רעילים ביותר, ולכן חשוב להשתמש באמצעי הזהירות המתאימים בכדי לצמצם את החשיפה לחומרים מסוכנים ואת הסכנה הנובעת מכך. גגן מנוסה ידע מתי עליו להשתמש במכשירים כגון מסכה וכפפות בכדי להימנע ממגע עם חומרים מסוכנים.

• מכת חום: גגן, מעצם דרך עבודתו, נחשף רבות לשמש, ולכן עלול כמובן להיפגע מחשיפה זו כמו כל אדם. הסכנות החמורות ביותר בעת חשיפה ממושכת לשמש הינן התייבשות או מכת חום, ולכן עליו להיות מודע לסכנות אלה, להרבות בשתיית מים וכן להימנע מעבודה בשעות החמות ביותר של היום.

גגן סיכונים

גגן מקצועי יכול לסייע לנו רבות בכל הקשור בתיקון הגג ובטיפול בו

כאשר מדובר בגג שלנו, נרצה לוודא את תקינותו ולהיעזר רק במומחים לשם הטיפול בו. מדובר במקצוע מורכב ולעיתים גם מסוכן ולכן אנו חייבים לבחור חברה המתמחה בכל הקשור לגגות המספקת בין היתר שירותי איטם גגות, התקנת גגות ועוד, תוך מתן שירות אדיב, מקצועי ויעיל.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן