מהו הרקע הנדרש כדי לפתוח חנות פרחים באזור השרון?

האם החלום שלכם הוא לפתוח חנות פרחים באזור השרון?

יכול להיות שאתם רוצים לפתוח חנות קטנה של פרחים בכפר סבא, או אולי אפילו חנות פרחים בהרצליה שתהיה גדולה יחסית. כך או כך, אתם צריכים להיות גם עם הרקע הנכון. מדובר על רקע כפול – הן רקע מקצועי, והן רקע עסקי. כדי להבין מהו בדיוק הרקע הנדרש, נפלח היטב את השוק של חנויות הפרחים בכלל ובאזור השרון בפרט, וכך נבין מהו הרקע הנדרש במיוחד עבורם.

הרקע הדרוש לכם:
● ניסיון בגידול פרחים – קודם כל, אם אתם רוצים לפתוח חנות פרחים ברמת השרון או בכל עיר אחרת בשרון, כן צריך להיות לכם רקע טוב בגידול פרחים. הרקע הזה צריך להיות מעבר לגידול של שני עציצים בבית שלכם. אתם צריכים לזכור כי שוק הפרחים בישראל הוא שוק עונתי. מה זה אומר? שיש מועדים שבהם תהיה דרישה גבוהה יותר לפרחים, והמועדים הללו פזורים על השנה (למשל – ראש השנה בסתיו, וולנטיינס דיי בחורף, ט"ו באב בקיץ, פסח באביב, וכיו"ב). מאחר שלכל עונה ישנה הפרחים שלה, אתם צריכים להתנסות קודם כל בגידול שלהם. נכון שאתם קונים את הפרחים הללו מוכנים מן המשתלות, אבל אתם תצטרכו לתת טיפים אמינים ללקוחות שלכם על הגידול של הפרחים הללו. כך הם גם ידעו שהם יוכלו לסמוך עליכם בעונה הבאה שבה הם יחזרו לחנות שלכם. לכן, צברו ניסיון מעשי, והתנסו בכל הפרחים הפופולריים יותר ופחות בכל עונה.
● עבודה עם הכלים המתאימים – עבודה בחנות פרחים באזור השרון, תדרוש מכם גם רקע טוב עם הכלים השונים שמשמשים אותנו לגידול הפרחים. כך למשל, כשאדם יכנס לחנות פרחים בכפר סבא, הוא בהחלט יצפה גם לקבל המלצות טובות על עציץ לגידול הפרחים, על בחירת האדמה המתאימה לצמחי, וכיו"ב. אתם אף צריכים להיות מסוגלים להמליץ על הכדים ההולמים לגידול הפרחים.
● רקע עסקי – אל תשכחו כי פתיחה של חנות פרחים בהרצליה ובאזור השרון בכלל, דורשת מכם גם הסתגלות עסקית רצינית מאד.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כבעלי העסק אתם תצטרכו להעסיק מנהלי משמרת, שליחים, ואנשי קשר שיתווכו אולי ביניכם לבין המשתלות השונות, אם לא תעשו זאת בעצמכם. יהיה עליכם לבצע רישומים מדויקים לכל מכירה – ואולי אף לנהל מועדון לקוחות של ממש. התחרות כיום בין חנויות הפרחים בשרון היא גדולה, הן בין החנויות הפרטיות, והן מול הרשתות הגדולות. לכן כדאי לבוא מוכנים.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן