לקוח סמוי – עבודה מרתקת ששכרה בצדה

אם כילדים אהבתם לשחק בבלשים או ב"שוטרים וגנבים", אם אתם אנשים שתודעת שירות של ארגונים מאוד חשובה להם או אם אתם מחפשים עבודה שיש בה הרבה מאוד אתגר ושמעלה את רמת האדרנלין בלי לעשות צניחה חופשית – עבודה כלקוח סמוי היא העבודה המושלמת עבורכם.

מהו לקוח סמוי?

מדובר באדם שנשכר על ידי הארגון עצמו, כדי להיות לקוח שלה. תשאלו בוודאי, ובצדק: למה שארגון ישלם למישהו כדי שיהיה לקוח שלו אם יש לו לקוחות אמיתיים? התשובה היא, שארגון שפועל בתוך עולם תובעני של תחרות, צריך להיות כזה שמציע רמה גבוהה של שירות. מנהל של ארגון שרוצה להיות בטוח שכל העובדים והמערכות בארגון פועלים על פי התכנון, ובאופן כזה שמשרת את הארגון ואת הלקוח בצורה הטובה ביותר.

איך זה עובד?

לקוח סמויפשוט מאוד. ישנן חברות ששוכרות את שירותיהם של אנשים, לטובת תפקודם כלקוחות סמויים בשטח. חברות אלה מתווכות בין הארגונים שצריכים את שירותי הלקוח הסמוי ובין האנשים שהיא מעסיקה לטובת התפקיד, והן אלה שדואגות לשלם לעובדים את המשכורת ולתת להם את כל ההנחיות המוקדמות.

אז מה עושה לקוח סמוי?

לכאורה – לא הרבה. הוא מתנהג כמו כל אדם שמגיע לקבל שירות מהארגון, ולא משנה אם מדובר בבית קפה, במרכז חוגים או בחברה שמספקת שירותי טיסות ותיירות. ההבדל בינו לבין כל לקוח אחר הוא, שלאחר קבלת השירות (או המוצר, במקרה שמטרת הארגון היא לבדוק את התרשמות הלקוחות מאיכות המוצרים שהוא מספק), עליו למלא דו"ח המתאר באופן מדויק את חווית הלקוח האישית שלו. במועד שסוכם עם החברה המעסיקה, יש להעביר אליה קבלות על השירותים או המוצרים אם נרכשו בכסף, ומקבלים את ההחזר כתוספת למשכורת. היתרונות של העבודה ברורים: הנאה משירותים ומוצרים ללא תשלום, ואפשרות לתת ביקורת לטובת שיפורם עבור הכלל. חסרונות – אין, אם אתם בנויים לעבודה בשטח לפחות פעם בשבוע ואם אתם לא מצפים לקבל הון עתק לחשבון הבנק.

למי זה מתאים?

העבודה כלקוח סמוי מתאימה בדרך כלל לאנשים מגיל 21 ומעלה, שיש ברשותם רכב והרבה אמביציה. אין ספק שמדובר בעבודה ששכרה בצדה, הן מהבחינה האישית והן מבחינת טובת הציבור. אם זה נשמע לכם נחמד – נסו אנחנו די בטוחים שתיהנו.

 

דילוג לתוכן