עיצוב פאות

כיצד תהפכי לפאנית מוסמכת?

פאנית מוסמכת עוסקת בהתאמת פאות לצרכי גברים ונשים. תהליך ההסמכה אורך מספר חודשים ובסיומו ניתן לפתוח עסק עצמאי, להשתלב בחברה קיימת או להציע מועמדות ברשתות עיצוב שיער. אלו השלבים העיקריים דרכם תולי להפוך לפאנית מוסמכת בישראל:

א. קורס פאנות – הקורס עוסק בכל ההיבטים של תחום עיצוב הפאות. בעלי מקצוע נדרשים לשלב בין ידע תיאורטי וניסיון מעשי, להכיר את ההשפעות על תחום ייצור הפאות ולהביא לידי ביטוי את היכולות שלהם במהלך ההכשרה וההסמכה. הקורס נועד להכשרת סטודנטים לעבודה בכל שלבי הייצור או העיצוב של פאות נוכריות. הקורסים מתקיימים במתכונת חד שבועית או דו שבועית, מתפרשים על פני 6-7 חודשים והכשרות מוכרת על ידי משרד העבודה לאחר מבחן מעשי ועיוני.עיצוב פאות

ב. התמחות – ניתן לקבל תעודה של פאנית מוסמכת רק לאחר תקופת התמחות, הנקראת גם "סטאז'". את ההתמחות אפשר לשלב בתוך קורס עיצוב ושזירת פאות נוכריות או בתום העמידה במבחן העיוני והמעשי. ההתמחות היא תחת השגחה של אנשי מקצוע מוסמכים עם תעודה וניסיון.

ג. הכשרה – השלב האחרון הוא צבירת הניסיון בתחום של עיצוב פאות. יש צורך בניסיון של כמה שנים לפחות על מנת לפתוח עסק עצמאי, להציע שירותי עיצוב ושזירת פאות נוכריות ולהשתלב בענף.

מה לומדים בתקופת ההסמכה?

תעודה של פאנית מוסמכת היא עדות להיכרות עם מגוון רחב של תחומים ונושאי לימוד. פאנית מן הסוג הזה מוסמכים לשלב אביזרי שיער בפאות, ליצור פסים על גבי פאות עם נייר כסף ולמזג צבעי שיער שונים מבלי לפגוע באיכות סיב השערות. פאנית מוסמכת יודעת כיצד לחבר את השיער לרשת הבסיס, איך לעצב פאה משיער אירופאי וכיצד להתאים את עיצוב הפאה לפנים או לסגנון האיפור.

פאנית מוסמכת היא אשת מקצוע עם ידע רחב וניסיון מוכח. תפקידה לעצב פאות ולדעת לעמוד בצרכי הלקוחות. תעשיית הפאות הנוכריות בישראל פונה לנשים חרדיות, לגברים הסובלים מהתקרחות וגם למטופלים שעוברים כימותרפיה או טיפולים אונקולוגיים אחרים. במהלך ההכשרה פוגשת פאנית מוסמכת את קהל היעד ומתמחה בהתאמת הפאות לצרכים שלהם.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן