קבלני איטום

כיצד אפשר להפוך לקבלני איטום מובילים?

מאז ומתמיד חיפשתם עבודה שתאפשר לכם לעבוד עם הידיים, לעבוד מול אנשים, וליישם את הכישרון הרב שלכם, והחלטתם שאתם מעוניינים להיות קבלני איטום – אנשי המקצוע אשר מתמחים בפתרונות איטום מיוחדים למבנים. היתרון כמובן הוא שמדובר על עבודה שתמיד יש לה ביקוש – כי בעיות איטום יש לרוב, ותמיד יש צורך באנשי מקצוע שיספקו את הפתרון המתאים. עם זאת, אתם שואלים את עצמכם כיצד בכלל אפשר להפוך לקבלני איטום מובילים? הנה כמה דברים שכדאי לדעת על התהליך.

 

כך קבלני איטום מתחילים ומתמחים ומתמקצעים

  • לעבור הכשרה מקצועית – אי אפשר פשוט ללכת ולהירשם בתור קבלני איטום בפנקס הקבלנים. עליכם קודם כל לצבור ניסיון של ממש. עבדו עם קבלנים מובילים מתחום האיטום והתמחו אצלם. צברו אצלם שעות עבודה ואף הירשמו להכשרות מקצועיות בתחום האיטום בפרט, והשיפוץ בכלל. אל תשכחו שעל כל עבודה והסמכה שאתם עוברים בתחום – דאגו שיהיה לכם מסמך שמאשר את הפעילות שלכם.

קבלני איטום

  • הירשמו בפנקס הקבלנים – בשלב הבא, עליכם להירשם בפנקס הקבלנים בתור קבלני איטום. כדי להירשם, עליכם לצרף את כל המסמכים שצברתם עם הזמן – מסמכים שמעידים שהתמחיתם אצל קבלנים מורשים, שעברתם הכשרות בתחום, וכיו"ב. שימו לב שמדובר על השיקול של משרד הכלכלה ועל אנשי המקצוע המובילים מתחום האיטום, בשאלה האם לאשר אתכם כקבלנים רשומים. כמו כן עליכם להצהיר ספציפית שאתם מעוניינים לעבור כקבלני איטום שכן יש חלקוה לפי התמחויות שונות (אתם יכולים כמובן להתמחות בעוד סוגים, שגם בהם עליכם לצבור ניסיון, הכשרה וכיו"ב)

 

  • להתחיל לעבוד ולצבור ניסיון – אף אחד לא נולד קבלן מוביל. גם כיום, אם תשאלו קבלני איטום מובילים, הם יסבירו לכם שאת ההצלחה שלהם הם חייבם לשעות ארוכות מאד של עבודות. ההמלצה שלנו אליכם היא לקחת כל פרויקט שנופל בידכם, גם אם מדובר על פרויקט פחות מוכר. ככל שתצברו יותר שעות עבודה, כך גם תקבלו יותר המלצות, עד שתוכלו להשתפר ואולי אף להקים חברה משלכם.

 

לא לוותר אף פעם

נכון שמדובר על עבודה סיזיפית שאיננה פשוטה, והתחרות בתחום היא רבה – אבל דעו שכמו בכל תחום – מי שמשקיע בעבודת וכקבלן איטום, יוכל לקצור את הפירות בהמשך.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן