השתלבות בשוק של ציוד לאירועים

השכרת ציוד לאירועים הוא שירות מיוחד שניתן על ידי מגוון רחב של חברות בארץ ובעולם. על מנת להשתלב בשוק ולהציע את השירות באופן עצמאי, יש לדעת מה מאפיין אותו וכמובן להחזיק באביזרים המתאימים. הנה המדריך המלא
אירועים פרטיים ועסקיים הם חלק מתעשייה שמגלגלת סכומי כסף גדולים מאוד. מלבד אירועים פרטיים שמוכרים לכולנו כמו חתונות, בריתות, בר מצווה ובת מצווה וכמובן חינה, יש גם אירועים עסקיים מהסוג של הרמת כוסית, השקת מוצר, גיוס עובדים ומשקיעים ועוד. המאפיין המשותף לכל סוגי האירועים הוא הצורך בציוד ואביזרים מיוחדים.
מטרת הציוד היא לאפשר את קיום האירוע ולייחד אותו בהשוואה לסיטואציות חברתיות אחרות. את הציוד לאירועים ניתן להשיג דרך בעלי האולם שמהם שוכרים את המקום, או לחילופין באופן עצמאי. השכרה עצמאית של הציוד מתאימה למי שעורך אירוע במקום פתוח כמו גן אירועים, חוף ים, חצר ביתית, שמורת טבע וכן הלאה. לעומת זאת, באולמות אירועים מסודרים מקצים את הציוד כחלק בלתי נפרד מהשירות לבעלי האירוע.

היתרונות של שוק השכרת ציוד לאירועים

שירותי השכרת ציוד ניתנים על ידי חברות בכל רחבי הארץ והעולם. כתוצאה מכך, בשנים האחרונות ניתן לזהות עלייה בביקוש לשירות ובכמות החברות שמציעות אותו. יש הרבה סיבות להשתלב בשוק של השכרת ציוד לאירועים והנה כמה מהן:
א. רווח תפעולי גבוה – לאחר רכישה חד פעמית של הציוד כבר ניתן להשכיר אותו במחירים גבוהים יחסית. המשמעות היא רווח תפעולי גבוה והיעדר הוצאות שוטפות. אין צורך בהחלפה לעיתים קרובות של הציוד והוא לא ניזוק כתוצאה מהשימוש או מהחשיפה לפגעי מזג האוויר.
ב. פילוח ממוקד של קהל יעד – רק בתחום דינאמי כמו השכרת ציוד לאירועים ניתן לפלח בצורה ממוקדת את קהל היעד. אפשר למשל להציע ציוד לאירועים אקסקלוסיביים או להתמקד באביזרים בסיסיים לאירועים משפחתיים ופרטיים. הכל תלוי במטרות השירות ובתכנית העסקית של החברה.
ג. סיכון נמוך – הסיכון הנמוך בתחום של ציוד לאירועים נובע מכך שהמוצרים המושכרים לא מתכלים. אפשר לרכוש כמות קטנה יחסית של ציוד להשכרה ולאחר מכן להוסיף אביזרים חדשים בהתאם לדרישה, אך ניתן גם למכור ציוד שלא נעשה בו שימוש וכך להחזיר לפחות חלק מההשקעה.

ציוד לאירועים

איזה סוג שירותים כדאי להציע ומה חברה מתחילה צריכה לעשות?

חברה מתחילה צריכה לאפיין את השירות שהיא מציעה ולהבין מה מייחד אותו ביחס למתחרים. עליה להציע שירותים שעולים בקנה אחד עם הצרכים של הלקוחות ולקבוע טווח מחירים הגיוני. נציגי החברה יכולים לנסות לחדור לשוק מסוים עם הצעות מחיר אטרקטיביות ומבצעים, אך במקביל עליהם להבין מה משפיע על הביקוש וההיצע.
מבחינה טכנית, כדאי לחברה שרוצה להשתלב בתחום האירועים להציע ציוד בסיסי ואיכותי להשכרה לתקופות קצרות. היא יכולה למשל להתחיל בהשכרת ציוד שדרוש בכל אירוע כמו שולחנות עגולים ומרובעים, כיסאות עץ או פלסטיק, בוצ'רים לבנים להגשה, אוהלים ופתרונות הצללה, פינות ישיבה ומחצלות ועוד.
בשלבים מתקדמים יכולה חברה שמתמחה בשרותי השכרת ציוד לאירועים להציע גם מתקנים מתנפחים, מאווררים ומזגנים, גנרטורים, מכשירי חשמל, דשא סינתטי, בידוריות וכן הלאה. ההבדל בין הקטגוריות הוא במידת הביקוש לציוד: בעוד בקטגוריה הראשונה יש ציוד בסיסי וזול יחסית, בקטגוריה השנייה יש אביזרים אקסקלוסיביים במחיר גבוה.
לסיכום, השתלבות בשוק של ציוד לאירועים דורשת הכנה מוקדמת. היא מחייבת רכישה של אביזרים וציוד, אך מגלמת גם יתרונות מיוחדים בדמות רווח תפעולי גבוה, סיכון נמוך ופילוח ממוקד של קהל יעד.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן