אינסטלטור גילוי נזילות

אינסטלטור לגילוי נזילות

אם אתם רוצים לעזור באמת לאנשים, ואם עבודה פיזית שיכולה גם ללכלך לא ממש מרתיעה אתכם – יכול להיות שגם אתם צריכים להיות אינסטלטור לגילוי נזילות. אחרי הכול, מדובר באדם עם עבודה שאחרים יכולים לחשוב שהיא מאוד משעממת, אבל עבור מי שמבצע אותה בפועל היא יכולה להיות מלאה בסיפוק, שכן היא מצילה רכוש של אנשים ושומרת להם על  הבריאות.

 

מה זה בדיוק אינסטלטור לגילוי נזילות?

פשוט מאוד: אינסטלטור, שאחת ההתמחויות הראשיות שלו היא איתור נזילות. היום דבר ה"חם" ביותר בתחום הוא גילוי נזילות באמצעות מצלמה תרמית, המאפשרת לאינסטלטור לצלם את האזור שבו חושדים שקיימת נזילה, ולקבל תמונה בצבעים שלפיה הוא יכול לדעת אם יש נזילה ואם כן – גם בדיוק היכן היא נמצאת.

 

אז זה בעצם לא כל כך משעמם…

אמת ויציב. אמנם, אם בוחרים להיות אינסטלטור גילוי נזילות שעובד בשיטות הישנות יותר, כמו איתור נזילה באמצעות שעון לחץ או באמצעות שבירת קירות שיכולה להתבצע בכלל לא במקום הנכון, אפשר להגיד שזאת עבודה משמימה ואפילו מעצבנת, אבל אם בוחרים באופציה של גילוי נזילות באמצעות מצלמה תרמית, היא יכולה להיות מוגדרת אפילו כעבודה נחמדה במיוחד.

 

מעניין אותי. מה הצעד הבא?אינסטלטור גילוי נזילות

אם אתם רוצים להיות אינסטלטורים לגילוי נזילות, אתם קודם כל צריכים ללמוד להיות אינסטלטורים. לשם כך יש לקחת קורס אינסטלציה באחת המכללות המעשיות המוכרות, וללמוד על כל העבודות שאינסטלטורים מתבקשים לבצע, ביניהן התקנת תשתיות, החלפת צנרת, התקנת דודי שמש, תיקון מערכות סולריות, התקנת כלים סניטריים, טיפול בתשתיות ביוב ועוד, וכמובן גם איתור ותיקון של נזילות.

לימודי אינסטלציה כוללים לימודים תיאורטיים ומעשיים כאחד, ונמשכים כחצי שנה. בסיום הלימודים יש לעמוד בהצלחה במבחן הסמכה מטעם משרד התמ"ת על מנת לקבל תעודת אינסטלטור מורשה.  תנאי הקבלה לקורס ברוב המקומות הוא סיום של 9 שנות לימוד לפחות ועמידה בהצלחה בריאיון אישי.

 

ואיך הופכים להיות אינסטלטור גילוי נזילות?

לאחר קבלת תעודת ההסמכה יש לבצע קורס נוסף שיכשיר אתכם להיות אינסטלטורים המתמחים בגילוי נזילות באמצעות מצלמה תרמית. על מנת לעסוק בתחום, חשוב מאוד שתצטיידו במצלמה תרמית מקצועית ומתקדמת, אשר תספק לכם וללקוחות שלכם תמונת מצב מדויקת, תרתי משמע.

זכרו: העבודה של האינסטלטור אולי נתפסת כעבודה משעממת, אבל אם חושבים על כל האנשים שלאחר שהוא מסיים את העבודה במקום נשארים אסירי תודה, אפשר להבין שמדובר בעבודה עם סיפוק רב בצדה. אז אם גם אתם רוצים להיות אינסטלטורים, בין אם כאלה המתמחים בגילוי נזילות במצלמה תרמית ובין אן לא, אבל אתם לא בטוחים שמדובר בעבודה שמיועדת לכם, קחו בחשבון את הכרת התודה של הלקוחות העתידיים שלכם והוסיפו אותה למשוואה. יכול מאוד להיות שהיא תהיה זו שתכריע את הכף. בהצלחה!

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן