איך לעשות הסבה מקצועית?

בחיים אנו ניתקל לא פעם באנשים שהולכים עם העדר ואינם מרגישים מחסור או אי שביעות רצון, אלא שזהו מקומם הטבעי ולעומתם, ניתקל גם באנשים אשר מצויים באותה שגרת החיים אך הם תמיד ירגישו כי משהו מרגש מחכה להם מעבר לפינה וכי עליהם להגשים ייעוד או מטרה. אם אתם נמנים עם הזן השני וחשים כי אתם מתוסכלים על בסיס קבוע ממקום העבודה שלכם, מרגישים כי אינכם מגיעים למיצוי כל היכולות שלכם ומאמינים כי יש משהו אותו אתם אמורים לעשות אך לא בדיוק יכולים להצביע על מה, הרי שזה הזמן עבורכם לעשות הסבה.

למי זה מתאים?

כל אחד יכול לעשות הסבה ובלבד שהוא מרגיש את הצורך בכך אולם לא רבים יודעים בדיוק כיצד לעשות זאת. שינוי קריירה אינו צעד פשוט, במיוחד כאשר אנו בעלי משפחה אשר שואפים להביא הביתה פרנסה ופוחדים לבצע שינויים קיצוניים בחיים. על ידי אימון אישי והסבה מקצועית ניתן למצוא את הייעוד ולשנות את הקריירה לקריירה חדשה אשר תגרום ליותר סיפוק, אך כדי להתחיל בתהליך קודם כל יש למצוא את הייעוד, את אותו המקצוע שאותו נועדנו לעשות ושיביא לנו אושר וסיפוק מבחינה אישית מקצועית.

איך נכנסים לתהליך של הסבה מקצועית?

על מנת למצוא את הייעוד ולעשות הסבה מקצועית יש קודם כל להגדיר את העיסוק על ידי תהליך קצר וממוקד שמטרתו לעזור במציאת הכיוון הרצוי. העיסוק האידיאלי הוא האחד אשר בו נחוש כי אנו מממשים עד תום את יכולותינו וכישורינו, שאנו יודעים לבצעו ביד רמה, שאנו יכולים לבצע אותו בהצלחה יתרה, שנתמלא מביצועו בתחושה של סיפוק והגשמה, שנקום אליו כל בוקר בכיף ולא פחות חשוב – שנוכל להתפרנס ממנו בכבוד. רבים אולי מאמינים כי אין חיה כזו עבודה מספקת ומתגמלת כאחד, אך קחו בחשבון שאם לא תאמינו לא תוכלו לנתב את עצמכם אל עבר הייעוד, כמו גם אל מציאת העיסוק הנכון.

מדוע לעשות הסבה?

כאשר אנו מונעים מבחינה רגשית ממקצוע אשר גורם לנו סיפוק והנאה, יש לנו המון כוח וכן יכולת לבטא את כישרונותיו הייחודיים. לרוב אדם שאוהב את מה שעושה, כל שכן עושה את מה שטוב בו, יזכה להצלחה כלכלית ויוכל לממש את מלוא פוטנציאל ההשתכרות שלו ובמקביל יזכה לממש גם הפוטנציאל האישי. בעזרת הסבה מקצועית ועבודה בתחום העיסוק המיועד, ניתן להגיע למקומות גבוהים מבחינה מקצועית ואישית ובכך להרגיש התעלות וביטחון עצמי ולשנות את החיים מן הקצה אל הקצה.

אימון אישי – הצעד הראשון בדרך להצלחה

אנשים רבים חוששים לבצע הסבה ומאשימים בכך את נסיבות חייהם. משפטים כמו – אין לי זמן, יש לי משפחה לדאוג לה, עלי להביא כסף הביתה, אני כבר מבוגר מדי או הרכבת שלי כבר עברה, אלו הם רק תירוצים הנובעים מהפחד ללכת בדרך לשינוי מקצועי. יחד עם זאת הפחדים ישנם ואי אפשר להתעלם מהם ולכן לא פעם מומלץ להתחיל תהליך של הסבה מקצועית יחד עם מאמן אישי. מאמן אישי ידע לכוון אתכם אל עבר המטרה, יעזור לכם להגדיר את הייעוד שלכם, להבין את החסמים וההתניות שלכם ובכך יקדם אתכם אל עבר הגשמת חלומכם.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן