שירותיה של חברת השמה למציאת עבודה

חברות השמה איכותיות הוכיחו את יעילותן במציאת עבודה ופיתוח קריירה באופן יעיל יותר בקרב מגוון רחב של מחפשי עבודה. בין היתר מצליחות חברות אלה לסייע לעובדים במקצועות השיווק והמכירות, מנהלים ובכירים, אנשי טכנולוגיות המידע, הייטק ו-ERP וכדומה. עבור מחפשי עבודה ובעלי תפקידים מספקת חברת ההשמה כמה וכמה שירותים חשובים.

 

גיוס עובדים erp

המעסיק הנכון והתפקיד הנכון

שירות חשוב מטעם חברות ההשמה הן בהקשר של גיוס עובדים ERP, הן בהקשר של עובדי הייטק ומערכות מידע אחרים והן בהקשר של בכירים ומנהלים, טמון במציאת המעסיק הנכון והתפקיד המתאים לכל מועמד ומועמד.

 

בתחום ההייטק וה-ERP למשל, יש הבדלים ניכרים בין מעסיקים שהם חברות קטנות, סטרטאפים ומעסיקים בצמיחה לעומת חברות גדולות ומבוססות. ישנם מחפשי עבודה שבשלב זה של חייהם המקצועיים מעדיפים להתברג בחברה מבוססת, עם משכורת קבועה. עבור אחרים, יש עדיפות דווקא לחברות קטנות, שבהן ניתן לראות רמות שכר אחרות וגם תחומי האחריות יכולים להיות נרחבים ביותר וגם גמישים.

הכנה לקראת ראיון

עבור מועמדים לעבודה בתחילת החיים המקצועיים וכן עבור אנשים שעושים שינוי מקצועי לאחר שנים רבות של עבודה במקום עבודה אחד, יש משמעות רבה להכנה מתאימה לראיון העבודה. זהו שירות חשוב של חלק מחברות ההשמה, המסייעות ונותנות כלים לקראת הריאיון, ביצוע סימולציות ושיפור הסיכוי להתקבל לתפקיד הנחשק.

 

קורות חיים והצגה עצמית

מועמדים שמתקשים לקבל זימונים לראיונות יכולים לקבל סיוע גם בשלב המקדים של שליחת קורות חיים והצגה עצמית נכונה. גם אנשי מקצוע מובילים, גם מנהלים וגם אנשי ERP לא תמיד שולטים במיומנות של יצירת קורות חיים אטרקטיביים דיים וכאלה שיהיו מקפצה לתפקיד הבא. גם כאן, חלק מחברות ההשמה מתייחסות לעניין ברצינות הראויה ומסייעות בליטוש קורות החיים וכל הקשור בהצגה הנכונה של המועמד.

קשרים זה הכל

שירות נוסף ואולי החשוב מכל (במיוחד בתפקידים בכירים בהייטק וב-ERP) הוא שירות יצירת הקשרים הנכונים עם מעסיקים מובילים. מעסיקים איכותיים רבים מגייסים עובדים אך ורק באמצעות חברות השמה רציניות ולכן – פניה לחברת השמה היא למעשה הדרך הנכונה להתברג לתפקיד אטרקטיבי ומתגמל.

 

 

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן