מעצב שיער

עבודתו של מעצב השיער

לשיער שעל הראש יש מספר תפקידים חשובים  ואחד מהם הוא דווקא בתחום האסתטיקה והיופי. מעבר להיותו מגן על הקרקפת הוא יכול לשנות מראה של אישה בן רגע ובהשקעה מינימאלית. נשים רבות מטפחות את שיערן בקביעות מאחר והן יודעות שהוא חלק מ"כרטיס הביקור" שהן מציגות בכל מקום. תחזוקת השיער של נשים רבות הינה, לרוב, קלה ואינה מצריכה טיפול של מומחים. למרות זאת נשים אלו מקפידות מדי פעם לגשת לטיפול מקצועי יותר אצל מעצב שיער. נשים אשר שיערן מורכב יותר: מתולתל, מקורזל, דליל או שאינו נראה חיוני מסיבות אחרות מגיעות פעמים רבות יותר למכון של מעצב שיער כדי לבצע טיפולים שונים שישדרגו את מראהו.

עיצוב מגוון

 

לשיער יש תכונה אחת נפלאה והיא היכולת לעצבו בצורות שונות. ניתן לקצר ולהאריך אותו. להחליק, לתלתל, לקרזל, לקלוע ממנו צמות ועוד. ניתן לצבוע אותו בגוונים שונים, וכמובן, שניתן לעצב אותו בצורות שונות וליצור תסרוקות מגוונות. כל שינוי כזה משנה כליל את מראה האישה והיא יכולה לנצל זאת לנסיבות שונות. תסרוקת מהודרת תתאים לאירוע חשוב, אחרת לעבודה, נוספת לקראת פגישה חשובה עם בן זוג פוטנציאלי, וכן הלאה. יש שינויים שנעשים בקלות יחסית וברמת טיפול יום יומית כמו הברשת שיער. או חפיפה קלה. יש טיפולים מעט יותר מורכבים אשר יש באפשרותם לשנות את מראה השיער לתקופות ארוכות ואף לצמיתות.

עבודת מעצב השיער

 

מעצב שיער הוא זה שיודע ליצור תסרוקות אשר תתאמנה למראה האישה, לאופייה, להופעתה ולעיסוקיה. מעצב שיערהוא ניחן בכישרון מתאים, בידע ובידיים טובות. הוא משתמש באביזרים שונים ובמוצרי טיפוח שיער מתאימים. ברשותו במבחר של כלי עבודה שתפקידם להחליק שיער ולתלתלו וליצור שפע של עיצובים מדהימים. לעזרתו יש מלאי של קליפסים, מכבנות, מברשות, רולים, מחליקי ומסלסלי שיער, מכונות תספורת, מחזיקי פן ועוד. הוא משתמש במוצרי החלקה וחפיפה לשיער, במוסים ובמוצרים נוספים המעשירים את מרקם השיער. הכול נועד לכך שהתסרוקת המורכבת שהוא מעצב תחזיק היטב ותשרוד לפחות ערב אחד או יותר. הכול בהתאם לצורך, לרצון ולטעם האישה.

 

החלקת שיער

 

יש נשים אשר מבקשות לשנות באופן מהותי את מראה השיער וצורתו. אלו הן נשים אשר שיערן מתולתל או מקורזל. הן מבקשות שינוי בגלל הקושי בתחזוקתו, בשל עומסי עיסוקים ביום יום ועוד סיבות. הן מבקשות שיער חלק אשר קל מאוד לתחזקו ולטפל בו. יש באפשרות נשים אלו לבצע החלקת שיער. יש מספר שיטות החלקות שיער מומלצות. יש החלקת שיער יפנית, ברזילאית, החלקה משקמת, החלקת קליאופטרה, החלקת קראטין, החלקת שיער טבעית ועוד. מעצב שיער בעל ידע וניסיון שמתמחה עיצוב ובטיפול שיער יכול להמליץ על ההחלקה המתאימה על פי מצב השיער, צרכי האישה, רצונותיה ועוד שיקולים. הוא גם יבצע את העבודה בדרך המקצועית הנכונה ביותר. שיער חיוני, בריא, יפה והולם ישדרג מראה כל אישה.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן