עוזר במעבדת תיקונים

עבודות זמניות לפני גיוס

איזה עבודות אפשר למצוא בחופש הגדול לפני הגיוס לצה"ל?

בשעה טובה סיימתם את הלימודים, ואתם ממתינים כעת לתחילת השירות הצבאי שלכם. יש לכם כמה חודשים, וזו הזדמנות טובה לנצל את הזמן כדי לעבוד ולחסוך קצת כסף. במה אפשר לעבוד? יש את העבודות הרגילות כמו למשל מחלקי הפליירים או המלצרים – אבל למה להסתפק בעבודות הללו? אנחנו רוצים להמליץ לכם, שכל אחד ואחת מכם ינצל את הכישורים שלו – ויוכל למצוא עבודה שגם תעניין אותו ותתאים לו.

אז במה למשל אפשר לעבוד?

  • עוזרים לאנשי אמנות -אם אתם אוהבים אמנות, תוכלו להתחיל ולגבש את הכניס שלכם לעולם האמנות בתור אסיסטנטים לאמנים בכירים. נכון שהעבודה של האסיסטנט היא טכנית למדי – אבל זה כרטיס כניסה נוח מאד. אתם תעסוק במשימות קטנות אך חשובות – ארגון לוח הזמנים של האמן, תיאום כניסה לסטודיו, דאגה למזון וכיו"ב. אלו אולי מלאכות שלא קשורות לאמנות – אבל תחפשו לכל עולם האמנות הישראלי בדרך, ותיהנו מכל רגע!
  • עזרה עבור טכנאי טלויזיה – אם יש לכם גישה בריאה לעבודות חשמל, למה שלא תנסו את כוחכם בעבודות של עוזר במעבדת תיקוניםתיקון טלויזיה? זה נכון שכדי להיות טכנאי טלויזיה עליכם לעבור מסלול לימודים שלם, אבל כדי לעזור לטכנאי בעבדותו אינכם נדרשים להסמכה מיוחדת – אלא פשוט להיות עם גישה בריאה לנושא. זו הזדמנות להיחשף מקרוב לתהליך של תיקון טלויזיה, להרוויח כסף טוב למדי, ולצבור ניסיון חשוב.
  • סיוע בהוראה – אם אתם אוהבים לעבוד עם ילדים וצעירים, למה שלא תשתלבו בתחום ההוראה? יש כיום משרות בתחום ההוראה שלא דורשות תעודת הוראה, ובהן גיל צעיר הוא יתרון. אם אתם חזקים במקצוע כמו לשון, מתמטיקה, ספרות, תנ"ך או כל מקצוע אחר – יש כיום דרישה לסייענים למורים, או אנשים שיעזרו לילדים בבתי ספר בכיתות הנמוכות בלימוד מקצועות שהם מתקשים בהם.

כל אחד מוצא את מה שמתאים לו

המסר שלנו אליכם הוא פשוט מאד – אתם לא צריכים להתעסק בכל מיני עבודות משעממות של מתן שירות למאות אנשים. במקום זה, חשבו מהם התחומים שמעניינים אתכם – וחפשו משרות לפני הגיוס, שגם תיהנו – וגם תחסכו כסף.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן