אמבולנס

עבודה כנהג מגן דוד אדום

ישנן דרכים רבות בהן ניתן לעבוד ולסייע לבני אדם תוך כדי התהליך

אנשים רבים מעוניינים לסייע לאחרים, אולם אינם יכולים לוותר על האפשרות לעבוד במהלך יומם. מד"א הינו בין הגופים החשובים במדינה, אשר מסייע לאנשים במקרים רבים, ובו ניתן להשתלב במגוון רחב ביותר של תפקידים. אחד התפקידים החשובים ביותר בכל המערך הינו כמובן תפקידו של נהג האמבולנס, כאשר תפקיד זה מסייע בהצלת חיים על בסיס יומי.

אז מה כדאי לדעת על העבודה כנהג אמבולנס?

• מה תפקידו של נהג אמבולנס: לנהג אמבולנס כמה תפקידים. ראשית, תפקידו להגיע לזירתאמבולנס האירוע במהירות האפשרית, מבלי לסכן את הנוכחים באמבולנס או אנשים אחרים בדרך. שנית, על הנהג לספק סיוע רפואי בשטח בהתאם להכשרתו ולבסוף עליו לפנות את הפצועים אל בית החולים הקרוב, גם במהירות האפשרית וגם בהתאם לסוג הפציעה או הפגיעה ממנה הם סובלים.
• הכשרה: נהגי אמבולנס אינם נהגים רגילים, היות ולהם תפקידים נוספים מלבד לנהוג. הנהג חייב להיות בעל הכשרה של חובש לפחות, כאשר ישנם מקרים נדירים בהם במד"א נעזרים בנהגים בעלי הכשרה מתקדמת יותר כגון פרמדיקים. הכשרה זו חשובה בשל תפקידו של הנהג כגורם מסייע נוסף בשטח, וכאשר מדובר במקרים פשוטים, נהג האמבולנס הינו לרוב בעל ההכשרה המתקדמת ביותר.
• רישיון: נהגי אמבולנס צריכים לעבור קורס ייעודי, אשר בכדי להתקבל אליו יש לעמוד בדרישות סף כגון גיל מינימאלי, שליטה בשפה העברית, הצגת תעודת יושר ועוד. לאחר מכן יעברו הנהגים קורס בן חמישה שבועות או של ארבעה חודשים (תלוי במסלול), בו ילמדו הנהגים כיצד לנהוג נכון וכיצד לבצע תפקידים נוספים.

 

נהגי אמבולנס מסייעים רבות בהצלת חיים במסגרת תפקידם

גם בשל הנהיגה המיוחדת שלהם וגם בשל הסיוע הרפואי שהנהגים מציעים בשטח, לנהגים אלו השפעה משמעותית על האנשים להם הם עוזרים, והם מסייעים במקרים רבים בהצלת חיים. תפקיד זה מתאים לכל מי שמעוניין לעזור לאחרים באופן קבוע ולעסוק בתחום הנוגע לליבו בתור עבודה יומית קבועה ורשמית.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן