עבודה בתפקיד מנעולן

תתפלאו אבל דווקא בעידן ההיי טק יש ביקוש רב שרק הולך ומתגבר לבעלי מקצועות מסורתיים. מנעולן הוא אחד מהם ויש ביקוש רב לעבודות מנעולן. העבודה כרוכה בלספק שירותי מנעולן לפי צורך. מנעולן יכול לעבוד כשכיר או כעצמאי.

בתחום יש מגוון שירותים. שירות נפוץ ורווחי שמספק מנעולן הוא החלפת צילינדר בדלת הכניסה לבית, לחדר, למשרד או לרכב. פעמים רבות מנעולנים נקראים להחלפת צילינדר כאשר הלקוח איבד מפתח וגם אם ברשותו מפתח רזרבי, עדיף ליתר ביטחון שמנעולן יחליף את הצילינדר והלקוח יקבל מפתחות חדשים שכן אין לדעת לידי מי עשוי להגיע המפתח האבוד.

גם במעבר דירה, כשאיננו רוצים להישאר עם המפתחות של הדיירים הקודמים או במקרה של סיום שיפוץ בבית נהוג להזמין שירותי המנעולן, כדי לוודא שרק לכם יש מפתחות לכניסה לבית ולא לאף אחד אחר.

במקרים שישנה תקלה כלשהי בדלת, מנעולן מקצועי יתקן את התקלה או יפרוץ את הדלת/המנעול אם צריך. במקרים מסוג זה מנעולנים מבצעים פתיחה מאולצת, מתקנים את המנעול או מחליפים את המנעול לחדש.

השירותים שהזכרנו קודם, מתאימים גם לרכב (פריצת רכבים נעולים, תיקונים במערכת הנעילה של הרכב ועוד).

ללמוד את המקצוע ולעבוד כמנעולן

מנעולן הוא מקצוע אוניברסלי. אפשר לרכוש ניסיון עצמאי בתחום או ללכת ללמוד את המקצוע במסגרת קורס. כל אחד שרוצה ומסוגל לעבוד עם הידיים יכול לבחור לעבוד כמנעולן.

כל אחד יכול להיות מנעולן אם ילמד את המקצוע כראוי, יש בתחום שפע עבודה ואפשרות לייצר פרנסה טובה. מי שיבחר לעבוד כעצמאי יצטרך לשווק את עצמו בצורה נכונה, ולהשיג עבודות שיווק היא פעמים רבות מילת המפתח להצלחה שמהווה את ההבדל בין מנעולן מצליח שעובד הרבה ומבסס לעצמו קהל לקוחות לבין מנעולן שמקבל מעט עבודות. למרות שרצוי לעבור קורס הכשרה מקצועי זה לא חובה, וזה היתרון במקצוע המנעולן, אם יש לך גישה לכלי עבודה וחוש טכני, גם אתה יכול להיות מנעולן מצליח.

בכל זאת צריך ללמוד להכיר את המערכות, לדעת להרכיב אותן, לתקן אותן ולנטרל אותן במידת הצורך. לכן כן מומלץ ללמוד את מקצוע המנעולן במסגרת מקצועית בקורס מנעולנים. בקורסים המקצוע נלמד על בוריו, כשבמסגרת הלימודים מקבלים הכשרה ומתנסים בעבודה. ישנה אפשרות להשתתף בקורס מקוון באינטרנט, שם נלמד המקצוע בשיעורים אונליין, מקבלים שיעורי בית וניתן להגיע לשיעורים פרטיים בבית המלאכה לתרגול מעשי עד קבלת התעודה המקצועית.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן