עבודה בתחזוקת בריכות

עבודה בתחזוקת בריכות – כל המידע הנחוץ לדעת

עסק שמתמחה בתחזוקת בריכות מגייס לעיתים קרובות עובדים שיעזרו בעבודות השונות המבוצעות עבור לקוחות פרטיים ועסקיים. עבודה בתחזוקת בריכות מבטיחה שכר גבוה ותנאים מעולים למתאימים, אך מצד שני היא גם מחייבת עמידה בתהליך סינון מסוים. גם מי שאוהב לעבוד עם הידיים לא תמיד יודע כיצד לבצע תחזוקת בריכות ולכן כדאי לכולם להכיר את התחום מראש.

הנה למשל מספר פריטי מידע שנחוץ לדעת טרם הגשת מועמדות לעבודה בתחזוקת בריכות:

א. ידע טכני – תחזוקת בריכות דורשת רמה גבוהה של מיומנות וידע טכני. אנשים בלי שום סוג של יכולת טכנית לא יסתדרו עם אופי העבודה, אפילו אם הם יודעים לזהות ציוד לבריכה או להשתמש בו בבריכה הפרטית שלהם בבית. ידע טכני הוא תנאי חיוני להשתלבות מהירה בתחום ולביצוע העבודה על הצד הטוב ביותר.

ב. זמינות גבוהה – הביקוש העיקרי לשירותי תחזוקת בריכות נרשם בקיץ בגלל תנאי מזג האוויר והאקלים. זו גם התקופה שבה חברות שמתמחות בתחזוקת בריכות מגייסות עובדים ולכן הם חייבים להראות זמינות גבוהה.

ג. גיל וכושר גופני – ילדים מתחת לגיל 18 יכולים לעזור בתחזוקת בריכות אך בשביל להתקדם בתחום צריך גוף חזק וכושר גופני. שמירה על כושר גופני מאפשרת להשתמש בציוד לבריכה כדי לבצע עבודות תחזוקה מורכבות, מונעת סכנות בטיחותיות ובעיקר פותחת אפשרויות קידום חדשות בקריירה.

התקבלתם לעבודה – מה עכשיו?

עמידה בתנאי הקבלה היא כמובן רק השלב הראשון בתהליך הארוך של עבודה בתחזוקת בריכות. בשלב השני צריך ללמוד את המקצוע, לבצע עבודות תחזוקה לפי הדרישות של המפקח והלקוח ולשמור על הבטיחות. יש ללמוד את האופן שבו מבצעים תחזוקת בריכה לפי סוג הבריכה ולקחת בחשבון גם נושאים כמו ניקיון, שמירה על סטריליות, הפעלת ציוד בריכה להקפדה על היגיינה וכן הלאה.

עם הזמן לומדים היטב את התחום ומנצלים את הידע על מנת להרחיב את סל השירותים של תחזוקת בריכות. העבודה בתחום מתאפיינת בגמישות, אך היא מאוד מעניינת וכוללת התנהלות מול אנשים פרטיים, בתי מלון, מוסדות ועוד.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן