שאיבת נוזלים ומוצקים

עבודה בשאיבת נוזלים ומוצקים

 

שאיבת נוזלים ומוצקין מתאפשרת הודות לכמה גורמים. תחילה, יש צורך במשאבות חזקות ולכן כל צוות שאיבה מחזיק בכלים מתאימים, כמו משאבות טבולות, משאבות וואקום וכמובן ביובית גדולה וחזקה. עם זאת, יש צורך בידע מקצועי רב כי הביובית לא פועלת לבד, אלא בהתאם לפעולותיו של צוות מקצועי. עבודה בשאיבת נוזלים ומוצקים אינה פשוטה כל כך ובמאמר זה נסביר עד כמה.

מתי צריך לשאוב נוזלים ומוצקים?

זו נשמעת עבודה די מוזרה הרי מתי בכלל יש צורך לבצע שאיבה כזו, ניחא לנוזלים אבל למוצקים? לפני שאתם מרימים גבה, כדאי שתיזכרו במערכת הביוב שלכם שיכולה להיות סתומה וברוב המקרים זה יהיה באשמתכם. אתם ממשיכים לזרוק נייר טואלט אל פתח האסלה וחושבים שזה בסדר ולעתים גם זורקים מוצרי היגיינה כי זה פשוט נוח יותר. במקרים כאלו צוות השאיבה יגיע כדי לפתוח את הסתימה על ידי שאיבה ישירות מהאזור הסתום בביוב, שאיבה שמספיק חזקה כדי לשאוב גם את הנוזלים וגם את המוצקים שגרמו לה.

מה דורשת עבודה כזו?

  • עבודה בשאיבת נוזלים ומוצקים דורשת ידע מקצועי רב והבנה של כלים טכניים. יש צורך להבין כיצד אפשר לפתור בעיות עם מכשירים טכנולוגיים מתקדמים שעומדים לרשותכם תוך שימוש נכון בה, אך לזכור שהיא לבדה לא יכולה לפתור את הבעיות. צוות ביובית עובד עם מצלמות אופטיות ומצלמות רובוטיות וכמובן ביובית בעל כוחות שאיבה יוצאי דופן, וזה דורש הבנה טכנית שתהיה הרבה יותר מבסיסית.
  • מעבר לצד הטכני שדורשת העבודה חשוב לזכור שמדובר בקבלת החלטות בזמן יחסית קצר. יש מקרים בהם תגיעו למתאר מסוים שבו יש הצפה גדולה שממשיכה לגדול עוד ועוד, ולמעשה תהיו חייבים להחליט על סדר פעולות תוך דקות ספורות. זה דורש מכן אסרטיביות וקור רוח כי כל העיניים יהיו נשואות אליכם למען הפתרון.
  • חשוב לזכור שעבודה בצוות ביובית ובאופן כללי בשאיבת נוזלים ומוצקים כפתרון לשעת חירום ללקוחות, דורשת יחסי אנוש טובים ואמינות. הלקוחות שלכם יקראו לכם גם בשעות הקטנות של הלילה וגם בימי שבת וזה דורש מכם נכונות לעבוד במשמרות תוך מתן שירות אדיב וישר בכל פעם ופעם.

 

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן