ההתאמה המושלמת של עבודה במשק בית לסטודנטים

אחת העבודות המיוחדות ביותר שאפשר למצוא כיום, היא העבודה במשק בית. עבודות משק בית, משמעותן בעצם עבודה בבית מגורים של אדם, אשר זקוק לסיוע בעבודות השוטפות. העבודות הללו כוללות לרוב בישול והכנת אוכל, גיהוץ, כביסה, וכן עבודות שונות של ניקיון הבית. העבודות הללו הן לרוב במתכונת קבועה. כלומר – לרוב יש צורך בעובד משק בית שיהיה בבית כמה פעמים בשבוע – לרוב בין חמש לשש פעמים בשבוע (אך לא שבע, שכן לפי החוק אתם רשאים כמובן ליום חופש). השאלה היא כמובן, מיהו קהל היעד הקלאסי לעבודה זו? כיום, סטודנטים רבים הם שמוצאים בעבודה זו יתרונות משמעותיים! מדוע העבודות במשק הבית מתאימות דווקא לסטודנטים?

 

 

העבודה שנוחה מאד לשני הצדדים

  • שעות העבודה – במקרים רבים, עבודות מק הבית דורשות מהעובד לשהות כמה שעות בבית שבו הוא עובד. מדובר לרוב על בין 4 ל8 שעות – תלוי כמובן בהיקף העבודה ובאופי שלה. כך או כך, לסטודנטים רבים היקף השעות הנ"ל מאתים מאד. לא מעט סטודנטים למשל מעדיפים ללמוד בשעות הבוקר – ולאחר מכן להמשיך בשעות אחה"צ למשק הבית שבו הם עובדים. בעבודות רבות במשק הבית, עיקר העבודה היא בשעות מאוחרות מאד או מוקדמות מאד – ודווקמשק ביתא לסטודנטים, שעדיין אין להם בהכרח ילדים משלהם, מדובר על לו"ז שיכול להתאים כמו כפפה ליד.

 

  • עבודה שדורשת אנרגיה – יש לזכור כי עבודות משק בית הן עבודות שדורשות אנרגיה – ניקיון קבוע של הבית, בישול לכל בני הבית, גיהוץ, סידור כביסה, וכיו"ב. אמנם לא מדובר על הרמת משאות כבדים, אבל בהחלט על עבודה שדורשת לא מעט אנרגיה. בעוד שעבור מבוגרים רבים זוהי עבודה שיכולה להיות מתישה, הרי שעבור סטודנטים צעירים זו ממש העבודה המושלמת. יש להם כמובן גם יתרון ניכר בקבלה לעבודה מבחינת החיוניות שלהם והאנרגיות שלהם, וכך כולם נותרים מרוצים.

 

  • שכר גבוה – בואו נודה באמת, רוב משרות הסטודנט הן לא ממש רווחיות. רוב המעסיקים משלמים לסטודנטים שכר שנע בין שכר מינימום לבין שכר שהוא רק קצת יותר גבוה. כשמדובר על משרה חלקית של 4-6 שעות עבודה ביום בלבד זה יכול להיות בעייתי מאד כמובן. לעומת זאת, בעבודות של משק בית השכר המקובל הוא מלכתחילה גבוה יותר – משום שהדרישות הן גבוהות יותר ואופי העבודה הוא יותר אינטנסיבי. לכן סטודנטים רבים מוצאים בכך יתרון. עבודות כמו מלצרות למשל הן לא פחות אינטנסיביות מניהול של משק בית – אבל פערי השכר כאן הם משמעותיים מאד לטובת משק הבית.

 

עבודה בסביבה נעימה מאד

בואו נציין לסיום שאם אתם בעצמכם טיפוסים משפחתיים, אוהבי ילדים ונהנים לעבוד בסביבה ביתית, הרי שממילא עבודה במשק בית יכולה להיות מושלמת עבורכם כסטודנטים – וזו בהחלט חוויה לכל החיים.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן