נציג מכירות רכב

נציג מכירות בענף הרכב

כיום ישנן אלפי משרות בתחום המכירות כאשר ישנה חלוקה בין מכירות טלפוניות ובין מכירות פרונטאליות. בעוד ישנם אלפי נציגים אשר מעניקים לנו שירות באמצעות הטלפון, ישנם גם נציגים שעל מנת לקבל את השירות מהם עלינו להגיע למרכז שירות או מכירה ולקבל מהם את השירות הנדרש. בעת שאנו מחליטים להתחדש ברכב חדש, אנו קופצים אל סוכנות הרכב בה מוצע למכירה הדגם בו אנו חושקים ובה מקבל את פנינו נציג השירות והמכירה. אנו רגישים לשירות טוב והמון פעמים עסקאות נופלות על שירות רע והמון עסקאות ממונפות אל על בעקבות שירות נפלא. אם כן, מה הוא הפרופיל של נציג שירות ומכירה בסוכנויות הרכב?

הופעה יצוגית ואיש שיחה נעים

חשוב להבין כי אנשים אשר באים להתעניין בקניית רכב חדש, באים על מנת להשקיע את מיטב כספם, לכן חשוב להעניק להם שירות יוצא מן הכלל תוך ביצוע בדיקות מקדימות אודות הצרכים שלהם ברכב, תקציב, עדיפות לברנד מסוים ופרמטרים שונים. בעוד מוכרים בחנות בגדים מסייעים בבחירת דגם או במידה, הרי שסוכן מכירות אשר בא לסייע לקונים פוטנציאליים עבור קניית רכב חדש, הינו בעל אחריות גדולה שכן המון פעמים עסקאות נחתמות על טיב נציג השירות והמכירה והשירות אותו הוא מעניק. לכן, חשוב שתפגין הופעה ייצוגית ומכובדת והיה קשוב וסבלני לבקשותיהם של הלקוחות המתעניינים.

נציג מכירות בעל זיקה לתחום – קלף מנצחנציג מכירות רכב

כולנו יודעים שבעת שעוסקים במשהו שאוהבים, הרי שזהו מקור ההצלחה. אלו אשר בוחרים לעבוד כסוכני מכירות בסוכנויות רכבים הינם בעלי זיקה גדולה לענף הרכב ולדגמי המכוניות השונים. ברגע שאוהבים לעשות משהו הרי שגם מצליחים בו ולבסוף חשים סיפוק אדיר. קניית רכב חדש אינה משהו שהאנשים הממוצעים עושים לעתים תכופות, אלא מדובר על רכישה מושכלת שעושים בזהירות רבה ועל כן בעת שעושים אותה כדאי להתייעץ עם מומחים בתחום, כאלו שמבינים דבר או שניים בענף הרכב ובדיוק כאלו הם אותם אנשים שבוחרים לקחת את התחביב שלהם ולהפוך אותו למקצוע מכובד.

מקשיבים לצרכי הלקוח

כאשר אנו מציעים מוצרים למכירה חשוב להסתכל עליהם מנקודת המבט של הלקוח ולא שלנו. למרות שיתכן ואנחנו נאהב דגם מסוים ואילו הלקוח יאהב דגם אחר, אנו תמיד נוכל להמליץ ולהציג את התועלות שבכל דגם, אך ההמלצה האמיתית שלנו תיתנן על פי הצרכים האישיים של הלקוח ועל כן חשוב לתשאל אותו אודות הצרכים שלו והציפיות שלו לרכב. כך נוכל להבטיח שהלקוח לנו יהיה לקוח מרוצה.

 

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן