נהג בובקט: רזי המקצוע.

בובקט הינו כלי עבודה חשוב ביותר לביצוע עבודות בנייה ופינוי.
הבובקט הינו כלי רכב אשר משמש אותנו לשם העברת עפר. כלי רכב זה, אשר הינו בעל כף בה שולט הנהג, הינו כלי רכב חשוב ביותר לכל עבודת עפר, ולכן הוא נמצא בשימוש נרחב ביותר. אנשים רבים מעוניינים לעבוד בתחום בתור נהגי רכב זה, וחשוב להכיר את המקצוע בכדי לבדוק את התאמתכם לתחום.

אז מה כדאי לדעת על עבודה בתור נהג בובקט?

• למי מתאימה העבודה: באופן עקרוני, כל אחד יכול לעבוד בתור נהג בובקט במידה ויש בידיו רישיון על כלי רכב זה. בכדי להוציא רישיון נהיגה כזה, יש להוציא רישיון רגיל ולאחר מכן רישיון מפעיל צמ"ה. רישיון זה דורש מעבר של שמונה שעות עיוניות במכוני הבטיחות למיניהם, מעבר של מבחן עיוני וכן מעבר של מספר מפגשים בהם ילמד הנהג כיצד לנהוג בבובקט וכיצד להפעיל אותו בצורה נכונה. בסיום התהליך יקבל הנהג רישיון נהיגה ושימוש בבובקט ויוכל להשתלב בשוק העבודה.

• דרישה לנהגי בובקט: כאמור, הבובקט הינו חלק בלתי נפרד מכל עבודת עפר המתבצעת באתרי בנייה שונים, ולכן ישנה דרישה עצומה לנהגי בובקט באתרי בנייה כגון אתרי בניית בתים, אתרי בניית כבישים ועוד. עובדה זו מעודדת נהגים רבים להוציא רישיון מפעיל צמ"ה בשל שפע העבודה הזמינה לנהגי צמ"ה ברחבי הארץ.

• השתלבות בשוק העבודה: למרות שפע העבודה, אין הדבר אומר שכל מפעיל צמ"ה יוכל למצוא עבודה בתור נהג בובקט. רוב הנהגים משתלבים בעבודה עבור חברה אחת או קבלן אחד, וזה לאחר שהוכיחו את יכולתם לבצע את העבודה כנדרש, בצורה מהירה, יעילה, מקצועית ובטוחה. נהגים אשר יתקבלו לעבודה, אולם לא יוכיחו שליטה בכלי, יפוטרו לרוב במהירות.

בובקט

נהגי בובקט לרוב יוכלו למצוא עבודה במהירות, ורבים בוחרים לעסוק במקצוע זה

במידה ונהג הינו בעל שליטה טובה בבובקט, לא תהיה לו בעיה למצוא עבודה נוחה ובעלת הכנסה מכובדת, דבר אשר הופך את מקצוע נהג הבובקט למקצוע מבוקש ביותר, ומעודד אנשים רבים להוציא רישיון מפעיל צמ"ה ולהשתלב בתחום.

כתיבת תגובה

דילוג לתוכן