מתקין פרופיל בלגי

עבודות אלומיניום כמו התקנת פרופיל בלגי מחייבות הכשרה ייעודית. במאמר הבא נסביר למי מתאים המקצוע, כיצד משיגים את התעודה ואיך משתלבים בשוק העבודה.

התקנת פרופיל בלגי היא עבודה המחייבת הכשרה בתחום של עבודות אלומיניום. ההכשרה ניתנת על ידי מוסדות לימוד בכל רחבי הארץ. תנאי הקבלה לקורס כוללים בדרך כלל 10 שנות לימוד לפחות ועמידה בועדת קבלה. העבודה עצמה מתאימה לקהל יעד מגוון, כגון:

א. חיילים משוחררים – צעירים אחרי צבא יכולים להשתלב באחת החברות המתמחות באלומיניום ולהגיש מועמדות למשרה כשכירים. היתרון של העבודה עבור חיילים משוחררים היא שעות נוחות ואפשרויות קידום. בנוסף, צעירים וחיילים משוחררים יכולים לשלב את העבודה עם טיול אחרי הצבא או לחסוך בעזרתה מספיק כסף עבור לימודים גבוהים.

ב. בעלי חוש טכני – גברים ונשים עם חוש טכני מתעניינים לעיתים קרובות בהכשרה שקשורה לאלומיניום. הסיבה לכך היא שמדובר על חומר גלם נפוץ, זול ונוח לעיבוד. האלומיניום עמיד בפני שיתוך ולכן הוא משמש לייצור חלון בלגי ופרופילים מיוחדים. בעלי חוש טכני שרוצים להשתלב בתחום צריכים לקבל הכשרה ולאחר מכן להגיש מועמדות. לחילופין, הם יכולים לפתוח עסק עצמאי ולהציע את השירותים בעצמם.

ג. בעלי קריירה – התקנת פרופילים וחלונות היא עבודה שמתאימה גם למי שרוצה לבצע הסבה מתוך קריירה קיימת. בעלי קריירה לא צריכים לבזבז הרבה זמן על חיפוש עבודה חדשה, היות ויש להם אפשרויות להשתלב באופן כמעט מיידי בתחום פעיל ומבוקש.

Thi

הכשרה ואופי העבודה

היכרות עם מסלול ההכשרה יכולה לסייע למי שמתעניין בתחום ההתקנות והאלומיניום. ראשית, קורס בנאות אלומיניום מוסדר תחת פיקוח של משרד התמ"ת והלומדים בו מופנים למקומות עבודה בעלי היצע רב. שנית, תכנית הלימודים משלבים בהצלחה בין הוראה פרונטאלית וצבירת ניסיון מעשי. בין היתר לומדים הסטודנטים על תורת המקצוע, טכנולוגיות ייצור, בטיחות, תורת הכלים ותורת המכונות. המרצים בקורס מגיעים עם ניסיון והם מלווים את הסטודנטים לכל אורך תהליך ההכשרה.

תחום הבטיחות עומד בראש סדר העדיפויות של הכשרה בעבודות אלומיניום או התקנת פרופילים. הסטודנטים לומדים באילו כלים להשתמש על מנת לשמור על הבטיחות, כיצד להבטיח מינימום תקלות בעת ההפעלה והתחזוקה ובאיזה אופן לשלב בין טכניקות התקנה שונות. הבטיחות גם כוללת לימודים על עוצמת הרעש המותרת על פי החוק, שאיבת גזים והגנה בפני קרינה.

לאחר ההכשרה והקורס ניתן כאמור להשתלב בשוק העבודה. אופי העבודה כוללת התקנה פיזית והמלצות ללקוחות על דגמים שונים של פרופילים וחלונות. ניתן לעבוד באולמות תצוגה, או לבצע את ההתקנות עצמן. העבודה מאפשרת צבירת ניסיון לאורך זמן והיא מבטיחה עניין ואתגר. במהלך העבודה נעשה שימוש באטמי אוזניים, ביגוד מתאים והנעלה. העבודה גם דורשת היכרות עם שיטות ההתקנה החדשות וההבדלים בין פרופילי אלומיניום.

 

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן