מתקין מזגנים

מתקין מזגנים מוסמך

 

טכנאי מזגנים מוסמך חייב להיות גם חשמלאי מוסמך. המשמעות היא שיש לו ותק וניסיון בתחום החשמל והתקנת מזגנים. עליו להישאר תחת השגחה לאורך תקופה מסוימת ולקבל המלצות מהגורמים המסמיכים אותו. אפשר לזהות מתקין מזגנים מוסמך על פי תעודת ההסמכה שלו או על ידי שאלות מנחות. מומלץ לקבוע פגישת היכרות עם המתקין ולנצל את ההזדמנות לפני תחילת העבודה כדי לשאול אותו על סוג המזגן, מערכות התפעול וסוגי התקנות. מתקין מוסמך יידע לענות על הכל בלי בעיה ואף להציע תשובות נוספות לשאלות הנפוצות.

מדוע לבחור במתקין מזגנים מוסמך?מתקין מזגנים

השאלה היא מדוע כדאי לתת עדיפות למתקין מזגנים מוסמך על פני מתקין לא מוסמך. מבחינת הלקוח, הדגש העיקרי צריך להיות על התקנה מקצועית. רק מתקין מוסמך יידע כיצד להתמודד עם התקלות הנפוצות ולמנוע בעיות. מתקין מוסמך ישתמש בניסיון שעומד לרשותו על מנת לבחור את הכלים המתאים עבור סוג ההתקנה, להתאים את תשתית החשמל לדרישות הטכניות של המזגן ובמידת הצורך לבצע התאמות ושיניים. לעומת זאת, מתקין לא מוסמך יעשה רק את המינימום הנדרש ויסכן גם את המזגן וגם את הלקוח.

תעודת הסמכה מעידה על הותק של מתקין מזגנים. התעודה חוסכת מהלקוח בעיות ועוגמת נפש, מסמנת בבירור את אנשי המקצוע הכי טובים בענף ועוזרת בעיקר למי שמתלבט בין נותני שירותים. אפשר להשתמש בתעודת הסמכה כדי לזהות שירות מקצועי של התקנת מזגנים ולחסוך בהוצאות בטווח הקצר והארוך.

איזה שירותים מציע מתקין מוסמך?

התקנת מזגנים היא לא השירות היחיד שניתן על ידי מתקין מוסמך. אפשר להזמין את המתקין כדי לתקן מזגן עילי, רצפתי, מיני מרכזי, מזגן חלון או מזגן נייד ולהתייעץ איתו לגבי אספקת חלפים למזגן לא תקין. המתקין גם נדרש להיות בעל רקע וניסיון בניקוי עמוק למזגן, מילוי גז והחלפת צנרת. מתקין לומד במהלך ההסמכה על הוספת נקודות חשמל למזגן והוא בקיא בטיפולים התקופתיים הנדרשים לכל מזגן לפי היצרן והדגם. מעבר לכך, רשימת השירותים שאותה מציע המתקין כוללת אחזקה שוטפת למערכות מיזוג, ניקוי וחיטוי תעלות מיזוג אוויר ובמידת הצורך גם ציפוי סוללות למערכות מיזוג בבית ובעסק.

שירות מקיף בתחום המיזוג

התקנת מזגנים על ידי מתקין מוסמך היא הדרך היחידה לרכז את כל השירותים מול גורם אחד. היום כבר אין סיבה להזמין איש מקצוע אחר בכל מקרה של תקלה. אפשר להתייעץ עם המתקין לגבי הבעיות הנפוצות ולקבל ממנו המלצות לדגמי מזגנים חדשים. המתקין מכיר את כל החידושים בענף המיזוג והוא בקיא גם בשירות למוסדות. מתקין מזגנים מורשה עובד תחת האחריות של היבואנים ויצרני המזגנים והוא יכול לספק חלפים מקוריים. בנוסף, מתקין מוסמך יעניק אחריות לשירות. הוא יעמוד לרשות הלקוח בכל מקרה של התלבטות ויעזור לו לדעת מה הדרך הטובה ביותר להתקין את המזגן החדש.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן