מנתח פלסטי

מנתח פלסטי – לפסל את הגוף מחדש

הרבה אנשים שסובלים ממחלות מסוימות או שנפצעו בתאונות, למשל, צריכים לעבור ניתוחים פלסטיים על מנת להשיב לגופם ו/או לפניהם את מראם הקודם. כמו כן, הרבה אנשים, בכל טווח הגילאים, היו רוצים לשנות משהו במראה החיצוני שלהם ובוחרים בדרך של ניתוח פלסטי כדי לעשות זאת. תפקידו של מנתח פלסטי, בכל אחד משני המקרים, הוא לתקן ככל האפשר את המעוות, ולהשיב למטופל מראה שימצא חן בעיניו ויאפשר לו להמשיך לחיות את חייו באיכות כמה שיותר גבוהה.

סוגי ניתוחים פלסטיים

מנתח פלסטי בכיר, העוסק במקצוע שנים רבות, מבצע מגוון רחב של ניתוחים. אמנם, רוב המנתחים הפלסטיים מתמחים בתחום עיקרי אחד או שניים, אבל בפועל מבצעים הרבה מאוד סוגים של ניתוחים.

יש שלושה סוגים של ניתוחים, שהינם בין הפופולריים בישראל ובעולם, ואשר כמעט אין מנתח פלסטי שלא מבצע אותם:

  • הגדלת חזה – נשים רבות אינן מרוצות מגודל החזה שלהן. אלה יכולות להיות נשים צעירות שמרגישות פחות נשיות בגלל מבנה גנטי של החזה שלטעמן הוא לא גדול מספיק, אלה יכולות להיות נשים לאחר לידה והנקה, אשר החזה שלהן התרוקן והתדלדל מעט ואלה יכולות להיות גם נשים מבוגרות, בנות הגיל השלישי, אשר מעוניינות להשיב לעצמן חיות ונעורים באמצעות ניתוח להגדלת החזה.

 

  • מילוי שפתיים – גם זה ניתוח פופולרי הקרב המין הנשי, ובעיקר בקרב צעירות. שפמנתח פלסטיתיים עבות יוצאות מראה חושני שנתפס כנחשק יותר, ולכן בחורות צעירות שמעוניינות להכיר גברים ושיש להן שפתיים דקות, מעוניינות לעבותן ולתת לפניהן מראה נשי ו"סקסי" יותר, לדידן.

 

  • שאיבת שומן – כל מנתח פלסטי יודע, ששאיבת שומן הוא ניתוח שמבוקש בקרב שני המינים כאחד, ולא בכדי. נשים וגברים כאחד סובלים מהשמנה, גם אם לא בדיוק באותם אזורים, ולא תמיד מצליחים לרדת במשקל בדרכים אחרות. לפעמים המצב מגיע לכדי סכנה לבריאות, ואז, אם אף דרך אחרת לא מצליחה, כדאי לפנות לניתוח שאיבת שומן. היום אפשר לבצע שאיבת שומן בתהליך חד פעמי ואפילו בהרדמה מקומית בלבד, כך שהניתוח הפך להרבה יותר קל ולכן גם מתבצע יותר ויותר במרפאות ובמכונים לרפואה פלסטית.

מנתח פלסטי הוא סוג של אלוהים

למנתח הפלסטי ניתנה הזכות והיכולת לשדרג את המראה של המטופלים שלו, בין אם מדובר במקרים של פציעות וחבלות ובין אם מדובר ברצון להרגיש יותר טוב ולשפר בצורה משמעותית את הביטחון העצמי. אם גם אתם רוצים לעזור להרבה מאוד אנשים להרגיש יותר טוב עם איך שהם נראים, נראה שהאפשרות להיות מנתחים פלסטיים היא אפשרות מצוינת עבורכם.

כמובן שבשביל להיות מנתח פלסטי צריך ללמוד רפואה ולעשות התמחות בתחום, כך שזה לא יוכל לקרות מהיום למחר, אולם אם זה בוער בעצמותיכם – אתם תעשו את זה מצוין ותזכו גם בהרבה תודות וגם, כמובן, בשכר נהדר. בהצלחה!

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן