מנעולן

האם כדאי להיות מנעולן עצמאי או שכיר?

הכירו את המנעולן

טכנאי המנעולים, שאנחנו מכירים בשם הנפוץ יותר מנעולן, הוא איש מקצוע בעל חשיבות רבה ובעל משמעות רבה עבור רבים מאתנו – ואנחנו מבינים זאת לעתים קרובות בדרך הקשה. ומה למעשה עושה טכנאי המנעולים? ובכן, עבודתם של מנעולנים עוסקת בכל מה שקשור למנעולים, מפתחות, שלטי רכב, קודנים – ובאופן כללי כל מה שקשור למנגנוני נעילה ופתיחה של דלתות מכל סוג. ומתי מרבית האנשים נזקקים לשירות שכזה? ובכן, התשובה לשאלה הזאת קשורה למצבים של חוסר נוחות ושל אילוץ, משום שמנעולנים הם אנשי המקצוע אליהם נפנה כאשר נמצא את עצמנו נעולים מחוץ לבית, מחוץ למכונית, כאשר מפתחות שלנו אובדים או במצבים רבים אחרים של חוסר נוחות. בהקשר זה, הופכים המנעולנים לאנשי המקצוע החשובים ביותר בחיינו באותו הרגע, כשהם למעשה מצילים את המצב ומאפשרים לנו לחזור לשגרת חיינו התקינה – משירות פשוט של שכפול מפתח ועד פריצה של דלת הבית במצב של חוסר אונים.

עבודה בתור מנעולן – האם כדאי להיות עצמאי או שכיר?

  • היתרונות בעבודה כשכיר – כמו בכל סוג אחר של העסקה שכירה, גם עבודה בתור מנעולן בתל אביב או בכל עיר אחרת כשכיר נוטה להיות עבודה יציבה ובטוחה יותר מעבודה בתור עצמאי. כאשר אנחנו מוצאים את דרכנו לחברה מקצועית וגדולה שתחום עיסוקה הוא מנעולנות וכל מה שקשור לשירותי הפריצה וההחלפה של מנעולים, אנחנו נהנים ממשכורת יציבה וקבועה בדרך כלל בלי קשר להיקף העבודה בחודש כזה או אחר. בהקשר זה, עד אשר אנחנו צוברים מקצועיות ושם בתחום, בהחלט רצוי לעבוד כשכירים ולבנות את המוניטין הנחוץ לנו בתוך חברה מוכרת. באותו הקשר, חשוב גם לציין שבתוך חברות מסוג זה אפשרויות הקידום וההתקדמות קיימות, גם אם לעתים אנו מרגישים שמדובר במרחב מוגבל יחסית.
  • היתרונות בעבודה כעצמאי – עבודה כעצמאי היא, כשמה כן היא, עבודה עצמאית יותר בתחום המנעולנות, והדבר לא מתבטא רק בסידור העבודה של עצמנו ובהיותנו אדונים לעצמנו. הדבר מתבטמנעולןא בראש ובראשונה ביכולת שלנו להתקדם ולקדם את עצמנו בהתאם ליכולת המקצועית שלנו, לאיכות השירות שלנו ולמרץ והחריצות שלנו. כמו כל עוסק עצמאי אחר, ככל שאנחנו משקיעים יותר ומרחיבים את יכולת השיווק שלנו וההצלחות המקצועיות שלנו, נצליח להתרחב עוד ועוד כשירות עצמאי, עד שנהפוך לשם דבר בקהילת המנעולנים, ונוכל אפילו לשכור שכירים משלנו.

כמו בכל דבר אחר, הבחירה בין עבודה כשכיר או כעצמאי תלויה במידת החריצות והמקצועיות שלכם

עבודה של מנעולן, בין אם כעובד שכיר ובין אם כעצמאי, לא שונה ממגוון רחב אחר של מלאכות מקצועיות. ההצלחה שלכם תלויה במקצועיות שלכם, ביכולת שלהם לעבוד בכל תנאי ובאיכות השירות שאתם מעניקים ללקוחותיכם. ההבדל הבולט הוא שבתור מנעולנים עצמאיים, יכולת ההתקדמות שלכם היא גדולה הרבה יותר.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן