מהו תפקידו של מנעולן מקצועי?

ממש כמו מקצועות רבים אחרים גם בכדי להפוך ולהיות מנעולן ו/או פורץ מנעולים מן המניין יש לעבור הכשרה ולצבור ניסיון בתחום. לא בכדי הבחירה במנעולן בתל אביב איננה מתבצעת תוך שליפת המנעולן הראשון אליו אנו נחשפים אלא דורשת בירור מעמיק  והתעניינות לגבי ניסיונו של המנעולן, השוואה בין מעלי מקצוע שיסייעו לנו לקבל ידע לגבי רמת האמינות של המנעולן שכן בכל זאת מדובר במקום הרגיש ביותר בביתנו הפרטי או בבית העסק שלנו – הדלת.

 

להיות מנעולן לא מסתכם בפריצת הדלת ובהחלפת המנעול, עלינו להכיר מבחינה טכנית את כל סוגי המנעולים והצילינדרים הקיימים, לדעת להתאים באופן ספיציפי את המוצר בהתאם לצרכי הלקוח ולענות על כל השאלות הטכניות בהן ניתקל במהלך הפריצה ו/או ההתקנה.

 

מנעולן בתל אביב למי זה מתאים?

אז קודם כל, בכדי להבין האם אכן מקצוע המנעולן מתאים לכם הן מבחינת האופי והן מבחינת הכישורים חשוב לדעת דבר אחד חשוב. בנוסף עם סיום הקורס רצוי להתמקד באזור ספציפי כמו המרכז ולהיות מנעולן בתל אביב בפרט.

 

למרות שרוב הקורסים למנעולנות ברחבי הארץ אינם דורשים ניסיון קודם, אתם חייבים לקבל תעודת יושר מטעם משטרת ישראל שמוכיחה כי אין לכם רישום פלילי שכן מקצוע זה כאמור דורש רמת אמינות גבוהה. האזרחים בישראל מבינים כי מדובר במקצוע המאופיין ברמת רגישות גבוהה וכי כי קיימים לא מעט נוכלים שמנסים לנצל את תמימות דעתם ולכן אחוז גבוה מהאנשים מחליטים לבדוק ולברר קצת פרטים על המנעולן אותו הם מזמינים לביתם בתל אביב.

 

אז מה המקצוע דורש?

חשוב להבין שהעיר תל אביב היא עיר שבה כמות העבודה בתחום המנעולנות גבוהה מכמה סיבות. ראשית התחלופה בדירות גבוהה מאוד ולכן בכל פעם שדייר חדש מגיע לדירה, לעתים הוא רוצה להחליף את המנעול הישן כדי לוודא שלאף אחד אין גישה למקום ויכול לשכפל לעצמו מפתח מתי שהוא רק רוצה. בנוסף, בעיר יש המון מקרים של ניסיונות פריצה ופריצה הן בבתים פרטיים, הן בדירות ובבתי עסק והן ברכבים לכן רוב המנעולנים שפועלים בעיר נדרשים להתמקצע גם בתחום הפריצה. אז אם בחרתם להיות מנעולנים בתל אביב חשוב שתדעו כי נדרשת הרבה מאוד סבלנות, גמישות בזמנים שכן פעמים רבות יקראו לכם גם באמצע הלילה ובסופי שבוע. כמובן שגם נדרש ידע מקצועי וטכני רב הרי כל מקרה נבחן לגופו ודורש תפעול שונה. לכן אם נתקלתם בפעם הראשונה במנעול שלא הכרתם יהיה עליכם לחשוב ולשלוף את הידע והניסיון ממנעולים אחרים בהם נתקלתם בעבר.

 

בתור מנעולנים מקצועיים עליכם להצטייד בכל הציוד החל ממשחזות ומוטות ברזל, דרך להבים ועד מברגים ופלאיירים. עליכם להבין איך כל מנגנון של כל מנעול פועל, מה מרכיב כל מנעול ואיך הוא בדיוק פועל. כל מהלך חייב להתבצע תוך הפעלת שיקול דעת והרבה סבלנות. אז אם אתם חושבים שיש לכם את מה שנדרש בכדי להיות מנעולנים בתל אביב, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לברר לגבי הכשרה באזור המגורים שלכם ולצאת למסע.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן