זיפות גגות

למי מתאים לעבוד בזיפות גגות

מלאכת איטום וזיפות הגגות לחורף בטוח

זיפות גגות היא אחת מהפעולות שעל כול גג שקיים ככל הנראה ביצעו אך לא כולם מודעים בכלל לתהליך הזה. תהליך של זיפות הגג הוא תהליך הכרחי שנועד לאטום את הגג כדי שמים לא יחלחלו אליו. מים יכולים להצטבר על הגג באופן שיפגע בנו מאוד ולא רק באיכות החיים על ידי טפטופים מעצבנים שיחדרו את התקרה שלנו אלא גם תהרוס את התקרה עצמה מה שיוביל להפסדים כספיים לא קטנים. תהליך של זיפות גגות הוא תהליך הכרחי והוא יכול להתבצע בכמה שיטות ורק מי שמוסמך ומנוסה יכול לבצע אותו. אמנם זיפות גג באופן עקרוני יכול להתבצע גם באופן עצמאי אך כדי לבצע אותו כמו שצריך מומלץ להיעזר במקצוען.

למי מתאים לעבוד בזיפות גגות?

• למלאכת הזיפות נדרשים אנשים מאוד יסודיים. תהליך של זיפות הגגות הוא תהליך ארוך ויסודי שמצריך גם הרבה הכנות מוקדמות. עבודה זו היא ללא ספק לא עבודה לחובבנים שבאים לעשו תעבודה מהירה ככל הניתן ואז להמשיך הלאה ללקוח הבא. לפני זיפות גגות יש צורך לבצע הכנה יסודית של הגג שכוללת ניקיון אינטנסיבי שלו כך שהזיפות יתבצע בהצלחה. גם אם יש שאריות של איטום ישן יש צורך להסיר אותו ורק אז להניח את העבודה וכמובן שגם לאחר שכבר בוצע הזיפות יש צורך לבצע מספר בדיקות שלוקחות זמן.

זיפות גגות היא עבודה לאנשים ישרים ואמינים. אותו לקוח שהמזפתים מגיעים אליו לא מכיר את העבודה ושם את כל אמונו בבעלי המקצוע שהגיעו. הוא לא רוצה להיות מופתע כמה חודשים לאחר מכן ולהרגיש חוסר אונים עם גג מטפטף.

תהליך זיפות גגות מומלץ בקיץ

אמנם זיפות גגות הוא תהליך שנועד למנוע את נזקי החורף אך כדי לחסוך כסף ולחסוך כאבי ראש מומלץ מאוד לבצע אותו כבר בקיץ. בחורף פתאום כולם נזכרים שהם צריכים לזפת ואם אתם לא רוצים לחכות זמן ברב עד שיגיעו צוות לביתכם כדאי להכין את הגג כבר בקיץ ברוגע ובשלווה עד לתקופה הגשומה וכך ליהנות מתזמון הרבה פחות לחוץ.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן