קבלן ביובית

למה כדאי לעבוד במתן שירותי ביובית?

עבודה במתן שירותי ביוב

עבודה בתור קבלן ביוב ומפעיל ציוד שאיבות מבטיחה תגמול כלכלי גבוה, אתגר וסיפוק. היא מתבצעת בכל רחבי הארץ ומאפשרת גם פתיחת עסק עצמאי. הנה כל הסיבות בגללן שווה למצוא עבודה בתחום

קבלני ביוב מעניקים סל שירותים רחב עבור לקוחות בכל רחבי הארץ. ההתמחות וההסמכה מאפשרים לקבלנים להציע שירותי תכנון והנחת קווי ביוב, תיקון ותחזוקה של קווי ביוב חדשים או ישנים, החלפת קווי מים וביוב במקרה של תקלות ושטיפת קווי ביוב למניעת סתימות. הקבלנים מכירים היטב את תחום הביוב והאינסטלציה והם מבצעים התקנת משאבות במגזר הפרטי, העסקי והציבורי. רק לקבלני ביוב יש את הרקע הדרוש לצורך מתן שירותי ביובית, איתור נזילות ומפגעים וכמובן בניית תשתיות או הגברת לחץ מים בבניינים ודירות.

סל השירותים שניתנים על ידי קבלני ביוב הוא רק חלק קטן מרשימת היתרונות של עבודה בתחום. הנה עוד כמה פריבילגיות שאפשר להשיג בתור קבלן ביוב עם הסמכה מתאימה:

א. תגמול כלכלי גבוה – כל עוד הצנרת תמשיך לשמש את האנושות בתור תנאי לאיכות חיים ופינוי שפכים, לקבלני ביוב תמיד תהיה עבודה. התגמול הכלכלי הוא פונקציה של ביקוש מסביב לשעון עבור מפעילי ביובית וקבלני ביוב. מקצועות טכניים מן הסוג הזה לא נעלמים מן העולם, אלא להיפך. הם הופכים להיות יותר ויותר וחשובים וכדאי לנצל זאת כדי להתפרנס במשכורות גבוהות מהממוצע.

ב. אתגר – קבלן ביוב צריך לדעת איך להפעיל ביובית, מיכלית עם משאבת לחץ מים בלבד, משאבות טוחנות, משאבות טבולות, מכשירי ייבוש, ציוד מתקדם לצילום צנרת, משאבות הסנקה, משאבות יניקה עצמית ובחלק מהמקרים גם מחפרון. האתגר שבהפעלת ארגז כלים כל כך מגוון הוא חלק בלתי נפרד מרשימת היתרונות של עבודה בתחום. קבלן ביוב לא משתעמם לעולם ובכל יום הוא חוזר עם חוויות חדשות.

ג. סיפוק – תחושת הסיפוק של התמודדות עם פיצוץ בצנרת, נזילה עירונית או הצטברות מים בחניון תת קרקעי היא בלתי ניתנת לתיאור. קבלן שיודע להפעיל ביובית אחראי על הבטיחות ואיכות החיים של מאות אלפי אנשים. הוא מבצע את תפקידו בסביבה עירונית צפופה ויכול לתרום גם בפרויקטים מוניציפאליים גדולים. תחושת הסיפוק תורמת לפופולאריות של המקצוע ומוכיחה למה כדאי לעבור את ההסמכה הנדרשת.

פתיחת עסק עצמאי בתור קבלן ביובית

קבלן ביובית
ביובית

מלבד האמור לעיל, כדאי לעבוד במתן שירותי ביובית גם כדי להשאיר את האופציה של פתיחת עסק עצמאי. קבלן ביוב יכול לעבור הסמכה מתאימה ולגשת למבחנים של משרד התמ"ת לפני שהוא מתעניין ברכישת ציוד מתאים. בשלב הבא הוא רשאי לקבל הלוואה מהבנק, להצטייד בכלים לפתיחת סתימות ואיתור נזילות ולהתחיל להציע את שירותיו באופן פרטי. עבודה בתור עצמאי מעניקה גמישות עבור אנשי מקצוע בתחום הביוב והיא מבטיחה אופק קידומי ארוך טווח.

פתיחת עסק עצמאי בתור קבלן ביוב היא משימה קלה מכפי שנהוג לחשוב. את רוב הידע צובר קבלן ביוב כבר במהלך ההכשרה

וההסמכה, אך חלק ניכר מהמקצועיות נובע מתוך ניסיון. אחרי מספר שנים של עבודה בתחום הביוב יודע הקבלן להפעיל את כל סוגי הציוד ולתת מענה על דרישות הלקוח. הקבלן יכול גם להשתלב במוסדות ציבוריים, בתאגידי תברואה או בחברות פרטיות הזקוקות לשירותי מיקור חוץ.

לסיכום, אין ספק שבתחום הביוב יש הרבה מקצועות אטרקטיביים. היתרון של עבודה בתור קבלן ביוב הוא כלכלי ומדובר גם על משרה מאתגרת ומספקת. את העבודה ניתן לבצע במסגרת מוסדית או כחלק מעסק עצמאי של קבלן מוסמך.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן