מלגזה

טיפים להשתלבות בשוק חומרי אריזה

אחד הכיוונים שאליהם פונים בעלי עסקים עצמאיים שמתחילים הוא מפעלי ייצור או סוכנויות יבוא של חומרי אריזה. זאת מכיון שמדובר במוצר שתמיד יש לו ביקוש ולא תלוי רק בפיקים עונתיים או טרנדים. במאמר שלפניכם תוכלו ללמוד כמהטיפים על פתיחת מפעל כזה.

איך פותחים מפעל לאריזות?
כשמדובר על פתיחת מפעל לאריזות השלבים הראשונים הם בעצם אותם השלבים אשר צריכים להתבצע בפתיחתו של כל מפעל. כל מפעל בלי קשר לייעודו וגודלו חייב להיות מתוכנן על פי הגדרות בסיסיות.
בניית פרוגרמה- כך למעשה תתכננו את המפעל.
1. הכנת רשימה של סוגי מוצר אשר המפעל מתוכנן לייצר או איזה מוצרים המפעל מתכנן לארוז.
2. ציון המחלקות הנדרשות לצורך ייצור והאריזה כגון: שטח פריקה, מחסן חומרי גלם, מחלקות יצור שונות, מחסן בתהליך, מחלקת אריזה, מחסן אריזות ריקות, ומשרדים.
3. בדיקה על פי תכנית עסקית מהי כמות מוצרים אשר נדרש לייצר/ לארוז.
כך תוכלו לדעת מה הוא השטח המיועד אשר אתם זקוקים לו.

בדיקת מיקום פוטנציאלי-
היזם נדרש לבצע בדיקה אשר כוללת: שכר דירה / עלויות בנייה, ארנונה, שכר עובדים, היטלים, מענקים, הקלות מיסוי לעומת מרחק טופוגרפי מאזור השיווק.
בדיקת מבנה-
לאחר שבחרתם את הנכס תצטרכו לפנות למחלקות כגון: למחלקת תכנון ובניה, משרד הבריאות, משרד איכות הסביבה, כיבוי אש אשר מבצעים בדיקה מקיפה למבנה.
לאחר השלבים הללו תצטרכו להגיש בקשה לחוות דעת, הכנת תוכנית עבודה, ופנייה למשרד רישוי ובינוי.
אלה הם כמובן שלבים מצומצמים בלבד.

חומרי אריזה

חומרי אריזה ומכונות אריזה

כשמדובר על מפעל למכונות ו/או חומרי אריזה עליכם יהיה להצטייד בכל הציוד הדרוש לאריזה. עליכם להחליט מה הם המוצרים אתם רוצים לארוז את רוחב העבודה, התפוקה הצפויה וכמות העובדים הנדרשת לכך. כל אלה פרמטרים חשובים. במקרה של מכונות אריזה מדובר בדרך כלל על מכונות אשר מבצעות את התהליך מתחילתו עד סופו, במקרים של מכונות חצי אוטומטיות מלבד הזנת הנתונים, כך שבעצם המכונה מבצעת את העבודה עבורכם. כאשר בשוק היום מוצעות מכונות מגוונות המתאימות לכל הצרכים של האריזה עליכם לבחור את אלה אשר אתם זקוקים להם.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן