מדריך גלישת סקי

העבודה הלבנה – מדריך סקי

לכולנו יש חברים אשר נודדים לאירופה אחת לשנה למספר ימים על מנת לנפוש בחופשת סקי מושלגת ולבנה. בארץ, לרוב אין תנאים סדירים המאפשרים קיום חופשת סקי ונדמה שאנו נתונים לחסדיו של מזג אוויר קיצוני במיוחד על מנת להוציא לפועל חופשה שכזו. מה שבטוח הוא שכאשר אנו זוכים לחוות את המראות של השלג הצחור אנו מתמלאים באושר אמיתי ובתקווה שנזכה למראות כאלו בתדירות גבוהה יותר. ישנם אנשים אשר זוכים למראות כאלו לעתים תכופות יותר ועבורם מדובר בתפאורה שאינה מתחלפת אלא קיימת תמיד – מדריכי הסקי.

העבודה השווה ביותר באתר הסקי

ענף הספורט הזה קוטלג לא פעם כספורט חינני מאד ונדמה שלא סתם. חליפות הגלישה, מגני האוזניים, הקסדות והכפפות וכמובן הגלשנים – כל אלו עושים לנו חשק לנסות את מזלנו בספורט הקריר גלישת סקי. אתרי הסקי השונים מתופעלים על ידי עשרות עובדים כאשר נדמה שהמשרה הנחשקת ביותר היא משרת המדריך. נשאלת השאלה: במה מותנית עבודה שכזו? ראשית, לא מפתיע שעל המדריך להיות גולש טוב בעל כושר גופני טוב אשר מסוגל לעבוד במדריך גלישת סקיתנאי מזג אוויר קשים. ישנם אנשים אשר רגישים לקור באופן קיצוני כך שעבודה שכזו אינה מתאימה להם כלל וחלום ההדרכה שלהם כנראה לא יתגשם. היתרון הבולט של עבודה כמדריך גלישת סקי היא ללא ספק האפשרות לגלוש בכל יום ועבור אלו שגם ככה גולשים הרי שמדובר בצ'ופר אדיר המגלם בתוכו יותר הנאה מאשר עבודה. על מנת לעבוד כמדריך גלישה צריך לעבור הכשרה שלרוב אורכת מספר חודשים במהלכם מעניקים כלים להדרכה של קבוצות ויחידים בענף הגלישה. נדרשת המון סבלנות שכן מדובר לעתים בתנאים קשים ועל המדריכים להפגין סבלנות רבה אל הגולשים שלעתים מדובר בגולשים מתחילים אשר עושים את צעדיהם הראשונים בחופשה.

חוויה אדירה

קורס המדריכים תחילה ולאחר מכן העבודה בפועל כמדריך הינה חוויה אדירה אשר רבים מכתירים אותה כמסע חייהם. מאחר ומרבית העבודה לא תהיה בארץ בעקבות ימי שלג מועטים, יוצא מצב שהמדריכים זוכים להכיר אנשים מכל העולם וליצור קשרים וחברויות אשר לא היו נוצרים לולא עבודה שכזו. בישראל ישנו גוף איגוד רשמי המאפשר הרשמה לקרוס מדריכים וליווי אלו אשר מעוניינים במשרה שכזו. באם החלטתם לעבוד באירופה הרי שתצטרכו את האישורים המתאימים לעבודה מחוץ לישראל, אך אם החלטתם לעסוק בעבודה זמנית בארץ בחודשי החורף הרי שמדובר בהליך בירוקרטי פשוט יותר שאינו מצריך אישורים שונים.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן