צ'ילרים

איך להיות מנהלי מערכות קירור תעשייתי מסחרי?

רוצים להשתלב בענף התעשייה? מתעניינים במערכות מיזוג אוויר או צ'ילרים? במאמר הבא תדעו איזה מסלול הכשרה צריך לעבור כדי להיות מנהלי מערכות קירור תעשייתי מסחרי
מנהל מערכות קירור תעשייתי מסחרי יכול להשתלב במגוון רחב של תחומי קריירה. יחד עם זאת, מי שרוצה לעסוק בתחום ולקבל תפקיד ניהולי מן הסוג הזה צריך לעבור הסמכה. קהל היעד של הקורס כולל קציני קירור והקפאה, מנהלי אחזקה, ראשי צוותים טכניים ומנהלי פרויקטים. הקורס גם מיועד עבור מנהלי עבודה, מנהלי בתי קירור ונציגי אגף פיקוח והנדסה או אחראי מתקנים מסחריים. צוות המרצים בקורס מגיע מכל ענפי המשק ובין היתר ניתן לציין יועצים מומחים ומתכננים בכירים, מומחה צ'ילרים מחליפי חום ומגדלי קירור ועוד.
את הקורס לומדים במכללות מקצועיות ברחבי הארץ. עם תום הקורס מקבלים הסטודנטים תעודה המעידה על הצלחתם. התעודה היא תנאי להשתלבות בעבודה והגשת מועמדות למשרה בכירה. הקורס מתמקד בהקניית ידע עיוני ומקצועי בתחום של מערכות קירור והקפאה. בנוסף, הקורס הוא הזדמנות ללמוד על עקרונות תכנון בקרת אקלים והתאמת ציוד קירור או צ'ילרים למתקנים.

נושאי לימוד של הקורס

קורס מערכות קירור תעשייתי מעניק את הידע הדרוש עבור תנאי עבודה אופטימאליים. הקורס מספק פתרונות למבנים תעשייתיים, מוסדות ציבוריים ומתקנים. את הקורס ניתן ללמוד במסלול ערב והוא כולל 12-16 מפגשים שבועיים. משך המפגשים בממוצע 3 שעות ושכר הלימוד כולל תיק עם חומר מקצועי. הצלחה בקורס מאפשרת הרחבה של הידע עם קורס מנהלי מערכות מיזוג אוויר או קורס מתכנן מערכות מיזוג.
מבחינת נושאי הלימוד של הקורס, אפשר להצביע על מספר נושאים בולטים אותם לומדים הסטודנטים:
• טיפול והתקנת מערכות קירור עם מדחסים במקביל
• הגנות ותחזוקת צנרת מפני קורוזיה
• תחזוקה וטיפול באמוניה
• חומרי קירור, תמלחות ושמנים
• דלתות קירור, שוברי ואקום, חימום רצפה ושינוע
• ניהול שירות מתקדם
• עריכת הסכמי שירות מול לקוחות וספקים
• חיסכון באנרגיה ומיזעור נזקים לאחר תקלות

הדרכה והשתלמות מקצועית בקורס מנהלי מערכות קירור תעשייתי מסחרי

רוב הנרשמים לקורס מנהלי מערכות קירור תעשייתי מסחרי מגיעים מטעם מקום העבודה. זהו למעשה מסלול השתלמות שמבחינת מקום העבודה מציע יתרונות רבים. לאחר השתלמות יכולים עובדים להשתלב בתפקידי ניהול ולהמליץ על התקנה, תחזוקה וטיפול במערכות קירור ו צ'ילרים. בנוסף, הוראות מס הכנסה בקשר להדרכה והשתלמות מקצועית קובעות ששכר הלימוד הוא הוצאה מוכרת. מבחינת הוראות מס הכנסה, ההשתלמות לא נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס.
לסיכום, קורס מנהלי מערכות קירור תעשייתי מסחרי הוא ללא ספק דרך מצוינת להרחיב את ארגז הכלים המקצועי ולהיחשף לתחומי ידע חדשים. הקורס מתאים לקהל יעד מגוון והוא ניתן במכללות המתמחות בהעברת השתלמויות מיוחדות.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן