כל מה שאתם צריכים לדעת על קורס מנהל מערכות גילוי אש

האם אתם מעוניינים להתמחות בנושא של בטיחות באש ועבודה עם מערכות גילוי אש ומערכות גלאי עשן? אם כך, מומלץ בחום שתירשמו לקורס מנהל מערכת גילוי אש. התפקיד והמטרה של הקורס, הוא בעצם להכשיר אנשים, כך שיכירו היטב את התקן הנדרש להפעלת מערכות לגילוי אש ועשן, וכן יכשיר אותם להתקין את המערכות הללו, לטפל בתקלות נפוצות, ולהכיר את כל ההיבטים הנדרשים של המערכת כולל הציוד שלה, הכירות עם עולם הדגמים האפשריים, הכרת הטכנולוגיות השונות של גלאי עשן ואש, ועוד. מדובר על קורסים ייחודיים, שנעשים כמובן במקומות ספציפיים. אם כך, מה הם כוללים ומה חשוב לדעת עליהם?

ההיבטים של הקורס שחובה להכיר
● מהו התוכן של הקורס? – קורס מנהל מערכת גילו אש, הוא קורס שעמוס בשפע של תכנים. בין השאר בקורס תלמדו על תקן 1220, שהוא התקן הישראלי למערכות של גלאי עשן ואש, אתם תכירו היטב את הציוד שעובדים איתו – כולל הגלאים האפשריים השונים, הדגמים המובילים שיש כיום בשוק, מערכות היניקה השונות, ועוד. התכנים כוללים בין השאר גם מידע על בדיקות שאפשר לעשות למערכות לגילוי אש – איך לבצע אותן, מהו הפרוטוקול הנדרש, ועוד. התכנים כוללים גם מידע על תקלות אפשריות במערכות לגילוי אש- אזעקות שווא, מצב שבו המערכת לא פועלת ומרתיעה נגד אש, ועוד – וכמובן, איך אפשר לטפל בתקלות הללו. אתם גם תבינו כיצד ניתן לאבטח את המערכות עצמן לגילוי אש ועשן, איך אפשר להתמודד היטב עם דליקות שמקורן במערכות חשמל, וכן תקיים בקורס עיסוק כללי בנושא של בטיחות באש, כיצד יש לכבות שריפות בבית ובמקומות עבודה, ועוד.
● מהם התנאים הנדרשים לסיום? – כדי לסיים בהצלחה את הקורס לניהול מערכות גילוי אש, יש לעמוד כמובן בתנאי הקורס. ברוב הקורסים, ישנם שתי חובות בסיום – יש להגיש עבודת פרויקט, בהסכמת המנחה של הקורס על הנושא, וכן חובה לעמוד במבחן ההסמכה העיוני והמעשי שיש בסוף הקורס. הדבר יכשיר אתכם כמנהלי מערכות לגילוי אש, ואתם גם תקבלו תעודה פורמלית המוכרת מטעם מדינת ישראל, שתעיד על כך.
● מהו משך הקורס? – יש לפנות את הזמן המתאים עבור קורס מנהל מערכת גילוי אש, אך זה לא אומר שצריך לעזוב את מקום העבודה, ובמקרים רבים אפשר גם לעבוד בשמרה מלאה תוך כדי. לרוב, מדובר על מפגשים של פעם בשבוע, שנמשכים מספר שעות. כמות המפגשים בקורס נעה בין שבעה לשלושה-עשר מפגשים – והדבר תלוי במשך הזמן של כל שיעור בודד.

קורס משתלם במיוחד
יש לזכור שאחרי שתסיימו את הקורס, תהיו מוסמכים להתקין גלאי עשן וגלאי אש איכותיים, ותוכלו לעבוד בתחום בתור עצמאיים, או להשתלב בעסקים הקיימים בתחום. הדבר פותח לכם צוהר של אפשרויות תעסוקה בכל התחום של בטיחות באש – ומדובר על תחום שרק והלך ומתפתח ויש לו יותר ביקוש ככל שהזמן עובר.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן