די ג'יי

עבודה כדי ג'יי בחתונות

אחת העבודות הכי כיפיות שיש היא עבודה בתור DJ. מי שרוצה להיות די ג'יי בוודאי יתחיל את דרכו בחתונות שכמובן בישראל נפוצות מאוד בחגיגות שלהן, שלעתים נמשכות עד השעות הקטנות של הלילה. זה הזמן להבין מה כוללת עבודה כדי ג'יי בחתונות ומה חשוב לדעת עליה.

כמה מרוויח די ג'יי בחתונה?

יש הרבה דברים מעניינים לגבי עבודה כדי ג'יי אך יש שאלה אחת שבטח מעניינת אתכם יותר מכל כמו כל אחד אחר. השאלה הזו היא שאלת המחיר, כמה בכלל מרוויח די ג'יי על ערב בחתונה. כמובן שזה תלוי עד איזו שעה יסגרו אותו אך בדרך כלל עד שעה בלילה הוא יכול לדרוש בין 1500 ועד 3500 שקלים. כמובן שיש די ג'יי שייקח יותר ודי ג'יי שייקח פחות וזה כבר תלוי בניסיון שלו. ככל שלדי ג'יי יש שם גדול יותר בתחום כך הוא יכול לגבות מהלקוחות שלו מחירים גבוהים יותר, כי הביקוש להופעה שלו גבוה יותר. כמובן שבמצבים מסוימים די ג'יי לחתונה יכול לגבות סכום הרבה יותר גבוה.

כיצד ניתן להגיע ללקוחות?

אחרי קורס DJ כל די ג'יי מתחיל יחשוש לעתיד שלו. אולי התלמידים שזה הרגע סיימו את הקורס אוהבים את התחום וחושבים לתקלט בחתונה זה קל אך כדי להתחיל לעבוד בתור די ג'יי לחתונות אתם יש צורך להכיר את התחום היטב. בסופו של דבר זה ערב החתונה של זוג מסוים והוא רוצה שהכול יהיה מושלם. לכן די ג'יי צריך להראות את הקבלות שלו לפני שיבחרו בו ולכן כדי להגיע ללקוחות אותם חייבים שיהיו עליכם המלצות. אם אתם רוצים לתקלט בחתונה אתם צריכים להראות לזוג שיבחר בכם מדוע אתם הבחירה הכי טובה גם עם מחיר אטרקטיבי וגם עם סט מתאים ושיווק שצריך להיות שוטף.

די ג'יי

מה כוללת העבודה בחתונה?

בקורס DJ ילמדו אתכם הרבה דברים אך לא יוכלו ללמד אתכם הכל. בסופו של דבר כדי לעבוד בתור די ג'יי בחתונה יש צורך לאהוב את מה שאתם עושים ולשמח את האנשים עד שכבר אף אחד לא נשאר לרקוד. זו לא משימה קלה אך מעבר למנטליות יש צורך גם בידע מקצועי. במהלך החתונה צריך לשמור על רף גבוה בכל רגע נתון גם אם זה אומר שאנשים הולכים לאכול את המנה העיקרית. הדי ג'יי צריך להתאים את סגנון המוזיקה למצב בחתונה, הוא גם צריך אדיב ונחמד לכל מי שפונה אליו וכמובן לדעת כיצד להשתמש בציוד ברמה  הכי גבוהה שיש.

למי מתאים לעבוד בתחום?

כל מי שעובר קורס DJ יודע שעבודה בתור די ג'יי לחתונה היא אחת העבודות הנפוצות וגם המכניסות ביותר. עם זאת, היא לא ממש קלה כמו שהיא נראית והיא יכולה להיות אפילו הרסנית לקריירה שלו אחרי המלצות רעות שיינתנו עליו, ויש גם מקרים כאלו. חשוב לזכור שמי שרוצה לעבוד בחתונות חייב לתת שירות טוב מעבר לידע המקצועי שלו לעתים סגנון המוזיקה של הדי ג'יי לא יתאים לסגנון המוזיקה שהחתן והכלה רוצים לנגן ולכן הוא צריך להיות גמיש ולהקשיב לדרישות של הלקוחות שלו. כמובן שיש צורך באהבה לעולם המוזיקה ולהצליח להקפיץ אנשים בחתונות בכל יום ויום ולא רק למען הכסף.

דברים שחשוב לדעת על העבודה

חשוב להבין שהעבודה בתור די ג'יי בחתונות קשה יותר ממה שהיא נראית. הדי ג'יי אמנם סטטי ורק מנגן את המוזיקה אך הוא צריך להיות מרוכז מאוד כי הוא עובד עד השעות הקטנות של הלילה, לעתים בכל יום ויום. מי שלא יכול לעבוד באינטנסיביות ובמתכונת הזו צריך לשקול זאת שוב.

דילוג לתוכן