עבודה במיגון אש

עבודה במיגון אש

עבודה במיגון אש היא אחת מהעבודות הכי מעניינות שיש. מצד אחד העבודה הזו מתעסקת באחד הנושאים הכי רגישים שיש,  מיגון מפני שריפות, ומצד שנאי אלו שעובדים בה לא נמצאים בסיכון אמיתי. מה בכל זאת צריך לדעת על העבודה הזו? למי היא מתאימה? מה היתרונות והחסרונות שלה?

מהי עבודה במיגון אש?

עבודה במיגון אש היא למעשה עבודה בחברות שמתחזקות ומתקינות מערכות למיגון אש אצל עסקים, מוסדות, מפעלים ובתים פרטיים. החברות הללו חייבות לעבוד עם רישיון וגם אותם מתקינים חייבים שתהיה להם הסמכה. עבודה כזו חייבת להיות מעוגנת בנהלים ובתקנות כי אם לא יהיה כך, יהיו חברות רבות בתחום שלא יבצעו עבודה יסודית שבאמת תשמור על הלקוחות ששואפים להיות מוגנים מכל תרחיש של שריפה. חשוב לזכור כי העבודה הזו כוללת התקנת ספרינלקרים, התאמה והתקנה של ציוד נוסף לכיבוי אש כמו למשל מטף, צינור כיבוי אש, ארון כיבוי וכולי. עבודה כזו מסובכת ומורכבת מאוד.

למי העבודה מתאימה?      

העבודה אמנם אינה מסכנת את העובדים כלל כיוון שהם מתקינים את אותו ציוד למיגון אש אצל הלקוחות כאשר אין שריפה, ולכן היא מתאימה גם לאנשים שלא רוצים לסכן את עצמם. מצד שני העבודה יכולה להתאים לאנשים שרוצים אחריות, רוצים לעבוד מול לקוחות ולא רוצים לשבת במשרד כל היום. אין ספק שיש גם חסרונות לעבודה הזו ולא כולם תמיד ירצו להתרוצץ עם ציוד רב בין הבתים של הלקוחות, ומדובר בעבודה ארוכה וקשה, אך בסופו שלד בר היא מספקת לכם סיפוק עצמי אדיר.

האם היא מתגמלת?

עבודה כזו לא רק מספקת אלא גם מתגמלת מאוד. גם עבודה בתור שכיר בחברה להתקנת ציוד מיגון אש יכולה להכניס לפחות 10 אלף שקלים בכל חודש וכמובן שלאחר מכן אפשר גם לצאת לדרך עצמאית, שהיא יכולה להיות בעל פוטנציאל רווח הרבה יותר גבוה. עם זאת חשוב זלכור כי העבודה מאוד לא פשוטה, זהו לא 'כסף קל' כמו שאולי אנשים רבים שקוראים את השורות הללו חושבים, ויש צורך לשלוט בנושאים רבים, לעבוד קשה ולעתים גם עד שעות מאוחרות.

 

 

 

דילוג לתוכן