סוכן ביטוח התמחות

אפשרויות ההתמחות של סוכן ביטוח

סוכן ביטוח עובד הרבה יותר קשה ממה שנראה לכם. יכול להיות שסוכן הביטוח נראה בשנים האחרונות כמו איש מקצוע מיותר שרק מעלה עוד את המחיר שתצטרכו לשלם על הביטוח אך בסופו של דבר הוא עוזר לכם לקבל שירות אישי וטוב יותר. איזה מסלול עוברים כדי להיות סוכן ומה האפשרות להתמחות?

הגיע הזמן לבחור תחום התמחות

כל סוכן ביטוח שרוצה לעבוד באחת מן החברות המובילות, או להיות סוכן עצמאי, צריך לעבור קורס. בקורס סוכני ביטוח שאפשר לעבור במקומות רבים בארץ, ובין היתר גם בחברות הביטוח בעצמן, ילמדו התלמידים את כל רזי המקצוע. למעשה המקצוע הזה לא כל כך נפוץ בארץ אם כי הוא רווחי מאוד ובעיקר אם תבחרו את התמחות שאתם אוהבים ומתחברים אליה. יש מגוון רחב של התמחויות שאפשר לבחור ולכל התמחות יש עוד כמה תחומים וכך למעשה עולם סוכני הביטוח הופך להיות הרבה יותר מעניין ומגוון ממה שנראה לכם. זה הזמן להכיר את ההתמחויות השונות שמהן תוכלו לבחור.

ביטוח חיים וביטוח סיעודי

לפני שנדבר על הביטוחים המוכרים ביותר כמו ביטוח רכב או ביטוח דירה צריך לדבר על הביטוחים החשובים יותר, אלו ששומרים על הבריאות שלנו ולא על הרכוש. ביטוח חיים הוא אולי לא ביטוח שאתם חושבים לעשות בגיל צעיר אך ביום מן הימים תשמחו שיש לכם אותו. ביטוח חיים מאפשר לבני המשפחה שלכם לחיות טוב יותר ביום שתלכו לעולמכם וסוכן הביטוח צריך להבין כיצד הוא מציג ומשווק את התחום הזה ולמי הוא יכול להיות טוב, וכמובן בכל העלויות. ביטוח סיעודי הוא עוד אחד מהתחומים שמתקשרים לרפואה וישראלים רבים קונים אותו וכך ביום שיהיו סיעודיים חלילה, תהיה להם תמיכה.

ביטוח לקניין חומרי כמו רכב ודירה

סוכן הביטוח שמתעסק עם ביטוחים סיעודיים וביטוחי חיים חייב להכיר את התמחור של הביטוחים הללו וכמובן את כל הסעיפים שיכולים להגביל או לייקר אותם עבור הלקוח. בסופו של דבר ביטוחים מסוג זה אי אפשר לקבל בהחלטה פזיזה והתפקיד של סוכן הביטוח הוא מצד אחד להציג את האמת האובייקטיבית ומצד שני הוא חייב לשווק את הביטוח ולהסביר מדוע הוא טוב עבור המתחרים. כאשר מדובר על ביטוחים לקניין חומרי כמו רכב, רכוש או דירה, הוא חייב להציג את היתרונות שלו וגם את החישובים שיסבירו מדוע זו בחירה טובה עבור הלקוח.

מהו ביטוח פנסיוני ולמה הוא חשוב?

עוד אחד מהביטוחים שכנראה אתם לא מכירם הוא ביטוח פנסיוני. ביטוח זה יעזור לכם לחיות באיכות חיים דומה לזו שהייתה לכם לפני שאיבדתם את כושר העבודה שלכם. ביטוח פנסיוני הוא אחד הביטוחים החשובים ביותר שיש כיום והוא חובה לכל עובד, בהתאם לרפורמה שיצאה בשנים האחרונות על פי משרד האוצר. ביטוח פנסיוני ידאג שתקבלו סכום קבוע בכל חודש במידה ולא תוכלו להמשיך לעבוד מכל סיבה שהיא לפני שהגעתם לגיל הפרישה.

ביטוח אחריות מקצועית וחשיבותו

ביטוח אחריות מקצועית הוא עוד אחד מהביטוחים החשובים ביותר שיש אך לא לכל אחד. ביטוח כזה מתאים אך ורק לבעלי מקצוע עצמאיים כמו למשל רואה חשבון, רופאים, עורכי דין, אדריכלים, מהנדסים וכן הלאה. מה הביטוח הזה עושה ולמה הוא טוב? כאשר בעל מקצוע עושה טעות יכולים לתבוע אותו. התביעה יכולה להיות לעתים גם על סך מיליוני שקלים, ולפעמים זו באמת טעות שלו אך הוא בנאדם והוא יכול לטעות ובוודאי טעות כזו לא צריכה לעלות לו בסיום חייו הכלכליים. ביטוח זה ישמור על בעלי המקצוע וידאג לכסות את הנזקים.

דילוג לתוכן